מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אני והספורט – אסיה רבן

אסיה ושרי עובדות על החלום
אסיה היום
הספורט הוא חלק מרכזי בחיי

חלומה של אסיה

שמי אסיה רבן נולדתי ב 1952 בריגה שברוסיה.

מאז שהייתי ילדה קטנה, החלום שלי היה להתאמן ולהיות בשליטה עצמית עם הגוף שלי.

כשהייתי קטנה בגיל ביה"ס בתור תלמידה ביקשתי מאימא שלי שתיקח אותי לחוג ספורט, אך לא הייתה באפשרותה לממן את זה, עקב המצב כלכלי הקשה שהיו באותם זמנים, ולכן דחיתי את בקשתי לשנים הבאות אך לא ויתרתי.

.בינתיים החיים נמשכו במסלולם אך הגשמתי את החלום השני שלי -להיות אחות.

סיימתי את הלימודים  בחוץ לארץ, ועבדתי במקצוע זה שנים רבות. בגיל 20 עליתי לארץ ,התחתנתי ובניתי משפחה לתפארת, וילדתי שלושה ילדים מקסימים.

כשהגעתי לגיל פרישה הדבר הראשון שעשיתי, היה לחפש חוג לספורט, מצאתי ומאז כבר תשע שנים  אני כל יום עוסקת באימון . מטיילת במסלולים מורכבים בארץ ובחו"ל ומאוד נהנית. הנפש והגוף שלי כל פעם מתמלאים מחדש עם אנרגיות טובות. האימון עוזר לי להיות אנרגטית יותר ובבריאות טובה יותר ברוך השם.

עדי כדי כך שנפלתי  לפני מספר חודשים באוטובוס, המשכתי להתאמן ולא ויתרתי לעצמי, גם כי לא רציתי שהחלום שלי יהיה נטל  על המשפחה שלי, ולכן התמודדתי לבד עם הפציעה, בזכות אימוני הכושר ומחשבה חיובית התגברתי.

חלומה של שרי

אני שרי תלמידה  בת שבע עשרה וחצי, גרה בהוסטל חושבת על המשפחה שלי ועל הטלפון שלי. רוצה לחפש עבודה טובה וחושבת על זה  כבר שלוש שנים . אני בהוסטל  בבוסתן הגליל, תוך כדי אני מוצאת את עצמי בלימודים וחברים, ומגשימה את החלום בספורט ובריקודים, זה ממלא אותי ואני מתפתחת, כמו כן אני  בריקודים  מחדשת את התנועות  ומופיעה מול כל תלמידי בית הספר וזה עושה לי טוב , ואני לא רוצה להישאר באותו מקום רוצה להתקדם וללמוד משהו חדש . לחלומות אין גיל.

החלום שלי-במצגת

הזווית האישית

אסיה:  הכרתי עוד תלמידה חדשה בפרויקט והתחברנו מאוד.

שרי: הכרתי אשה מדהימה שהצליחה לחבר אותי למורשת שלה ולחלומה הפרטי.

מילון

הוסטל
הוֹסטֶל היא מסגרת מגורים מותאמת, עבור אנשים בוגרים שמצד אחד אינם יכולים לגור כאנשים עצמאיים, אך מצד שני, אינם זקוקים למסגרת אשפוזית מלאה. על פי רוב, הוסטל הוא דירה בבית משותף רגיל, עם דיירים אחדים, שאליה מגיעים מדריכים ומטפלים. (ויקיפדיה)

ציטוטים

”אדם עם שאיפות יקום כל בוקר עם חלום חדש להגשים“

הקשר הרב דורי