מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

קטיה קמינסקי אוהבת אתגרים

אמא ואני
חטיבת הביניים
קטיה קמינסקי אוהבת אתגרים

שמי קטיה קמינסקי, נולדתי בשנת 1986 בתאריך 31.10 באוקראינה בעיר זפורוז'יה. הורי היו יהודים שגרו באוקראינה.

באוקראינה למדתי בבית ספר מוכוון למוזיקה שם למדתי לנגן על פסנתר ולרקוד בלט. הלימודים היו עד שש בערב. ​בשעות הפנאי שיחקתי עם שתי חברות מהבניין בגינה הציבורית.​

בגיל תשע עליתי לארץ עם הוריי לעיר נתניה. בהתחלה גרנו אצל קרובי משפחה עד שהצלחנו לשכור דירה. המעבר היה לי מאוד קשה. בתור ילדה אני זוכרת שכל יום בכיתי מהחום בארץ ומגעגועים לשתי חברותיי. אחרי חודש בארץ רשמו אותי לבית ספר יסודי "יונתן", נכנסתי לכיתה ה' כאשר בפועל באוקראינה סיימתי רק שלוש שנות לימוד. לא ידעתי את השפה והיה לי מאוד בודד וקשה. מצאתי שתי חברות בכיתה שגם הן דיברו רוסית, אך התביישו לדבר איתי ברוסית, מפני שהילדים בכיתה היו מקללים אותנו על השפה הרוסית שדיברנו.​

כיום אני במקצועי כלכלנית.​ אני עובדת בחברת "אלביט" בתור מנהלת פיננסית​. למדתי הנדסה תעשיה וניהול, יש לי תואר ראשון בניהול וכלכלה, ותואר שני במנהל עסקים ומימון.

התחביב שאני הכי אוהבת הוא גידול סחלבים. אני אוהבת את הזה מפני שהסחלבים הם צמחים מאוד יפים, אך מאוד קשים ומסובכים לגידול, ובכל זאת בחרתי לגדל אותם בגלל שאני אוהבת אתגרים.

כאשר אני אצא לפנסיה אני רוצה לטייל ​בעולם.

הזוית האישית

המסר שאני רוצה להגיד לדור הצעיר הוא אף פעם לא לוותר גם קשה ונראה בלתי אפשרי.​

מילון

סחלב (סחלביים)
סחלביים היא משפחה מגוונת ורחבה של צמחים בעלי פרחים בסדרת האספרגאים, שפרחיהם לרוב צבעוניים וריחנים, ידועים יותר בשמם העממי משפחת הסחלבים. לצד המורכבים, זוהי אחת משתי המשפחות הגדולות ביותר מבין כל משפחות הצמחים בעלי פרחים – היא מונה יותר מ-763 סוגים וכ-28,000 מינים לפחות (ויקיפדיה).

ציטוטים

”חיים רק פעם אחת“

הקשר הרב דורי