מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סיפור האהבה של ההורים שלי

הוריי ביחד
הכלב של אמי
סיפור ההכרות המיוחד של סבא וסבתא

קונסטנטין קלינקוביצקי, המשתתף השנה בתכנית הקשר הרב דורי, מתעד את מיכאל קלינקוביצקי, המספר את סיפור ההיכרות המיוחד של הוריו.

"שם אמי הוא סבטלנה, שם אבי מיכאל. הכל קרה באוקראינה. אימא שלי קנתה כלב קטן מסוג פודל, הוא היה בצבע כתום בהיר, כמו אפרסק. הוא היה יפה מאוד וניצח המון תחרויות. לאבא שלי היה רועה גרמני גדול וחזק, הוא היה בצבע חום עם כתמים שחורים. אימא שלי אהבה כל יום בבוקר ללכת להשתזף בחוף הים עם הכלב שלה, וגם אבא שלי היה יוצא לטיולים עם הכלב שלו לאותו החוף.

יום אחד, אימא שלי ואבא שלי הלכו לים כרגיל בלי לדעת אחד מהשני. אימא שלי השתזפה עם הכלב שלה, ואבא שלי שיחק עם הכלב שלו, זרק לו כדור, רץ איתו ופשוט נהנה. ברגע מסוים, הכלב של אבא שלי נכנס לים ושחה, זה לא היה משהו מוזר, אבא שלי שחה איתו. כאשר הכלב יצא מהים, הוא התחיל לשחק בחול כדי להתייבש, הוא התלכלך נורא.

כאשר סיים הכלב של אבא להתלכלך בחול, הוא ראה את הכלב של אימא שלי ורץ אליהם בהתלהבות. באותו הרגע אימא שלי נבהלה, אבל כשהכלב של אבא שלי התחיל לשחק עם אימא שלי ועם הכלב שלה, אימא שלי נרגעה. כאשר אבא שלי הגיעה להרגיע את הכלב ולבקש סליחה, אימא שלי צחקה.

מאז הם טיילו עם הכלבים שלהם ביחד, הלכו לים ביחד, עזרו אחד לשני עם הכלבים ולאט לאט התאהבו. בנוסף, אבא – כאשר היה נפגש עם חברים שלו, היה אומר – "היא אישה רגילה, אבל הכלב שלה…"

הכלב של אימא שלי עם עיטורי תחרויות

תמונה 1

הזוית האישית

הסיפור תועד במסגרת תכנית הקשר הרב דורי. התכנית נערכה בחט"ב שקד בחיפה, התשפ"ב 2022, בהנחיית המורה המובילה עדן עזולי.

מילון

פודל
פודל הוא סוג של כלב. קיימים פודלים בגדלים, צבעים וסוגי פרוות שונים. הפודל נחשב לכלב השני האינטליגנטי ביותר, כשאת המקום הראשון תופס הבורדר קולי. בעוד שהבורדר קולי פעיל מאוד, הפודל שקט ורגוע בבית, אך אקטיבי ונמרץ בחוץ. הפודל חברותי ומסתדר היטב הן עם אנשים והן עם כלבים אחרים. פודלים מהסוגים הגדולים נחשבים לכלבי שמירה וציד טובים. (ויקיפדיה)

ציטוטים

”מאז הם טיילו עם הכלבים שלהם ביחד, הלכו לים ביחד, עזרו אחד לשני עם הכלבים ולאט לאט התאהבו“

הקשר הרב דורי