מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סיפורה של סבתא שולי

אני אחותי וסבתא
סבתא בצעירותה
סבתא, גננת ובשלנית מדהימה!

שמי שולית גיוס, נולדתי בשנת 1961 בבית חולים הלל יפה חדרה.

גדלתי בפרדס חנה. שם התחנכתי והתפתחתי עד גיל 14. בגיל 14 עברתי להתחנך בבית ספר חקלאי נהלל, שם עבדתי ולמדתי. סיימתי שם תיכון והכרתי את בעלי ניסים גיוס שהוא הסבא שלכם.

במהלך השנים, התחתנו ונולדו לנו שלושה ילדים מקסימים, מיטל, נועה ועופרי. אימא שלך, מיטל הבכורה שלנו, והיא הביא לעולם שתי ילדות מהממות ומקסימות יפות וחכמות, ואחתת מהן היא את והשנייה אמילי. לנועה נולד שובב קטן ושמו רפאל. לעופרי עדיין אין ילדים. אנחנו גרים ביחד באותו בניין… וזה הכי כיף בעולם!

את ואחותך אוכלות אצלי כל יום ארוחת צהריים. ואתן אומרות שזו המסעדה הכי טובה בעולם! אני אוהבת לטייל איתכן יחד. אני אוהבת להיות סבתא שלכן. אני אוהבת אתכן בכל ליבי. המאכל האהוב עליי הוא פלפל ממולא, הממתק האהוב הוא ארטיק מנטה.

אני סבתא של ליאור שיר, אמילי מזל, רפאל יצחק, מעריצה את נכדיי אוהבת את משפחתי הגדולה והענפה שמחה במשפחה היקרה שלנו אנחנו אוהבים להיות ביחד, לטייל בארץ ובעולם, אוהבים לאכול ביחד, לטייל ביערות ובנחלים, לנסוע לטייל בארץ ישראל ולחוות חוויות יחד.

החלום שלי היה לעבוד עם ילדים… ואכן הייתי גננת כ-30 שנים… בהם נהנתי לחנך ולגדל דורות רבים של ילדים.

היום אנחנו גרים כמעט כולם ביחד. ליאור שיר גרה בבניין איתנו שתי  קומות מעלינו..ואנחנו גרים כמעט בחמולה.. בשבילי ליאורי היא הנכדה המיוחדת, האוהבת ומחבקת. אני מאוד אוהבת להתכרבל איתה בספה… ולהתחבק.

יש לי עוד שני נכדים.. שביניהם נכד קטן ומתוק.. ואחותה הגדולה של ליאורי.

אנחנו משפחה גדולה שאוהבת להיות ביחד.

ומה בסופו של חלום של אדם… לעבוד במקצוע שהוא אהב ואוהב – אני אהבתי מאוד להיות גננת.. ולהיות מוקף במשפחה אוהבת. ומה בסופו של דבר חלום של כל אדם, להיות מוקף במשפחה חמה ואוהבת. ואני הגשמתי זאת.

הזוית האישית

סבתא שולי: התרגשות גדולה מהמפגש הכיתתי בתוכנית הקשר הרב דורי. לפנות לי את יום השישי העמוס בדרך כלל… ולהיפגש עם נכדתי ליאורי הייתה בשבילי חוויה מעצימה. לשבת לידה… לדבר איתה…  להרגיש אותה במרחב הכיתתי… כל זה ויחד והסיפור על חיי. הרגשתי שליאורי ואני חושפות צד שלא הכרנו. אנחנו גרות באותו בניין, כך שהקשר בינינו הוא יומיומי, אבל לספר לליאורי כך את סיפור חיי הייה דרך אבן נוספת בחיי ובחייה. יישר כח לכם עם העשייה והרעיון.

ליאור שיר; נהניתי לשבת ולשמוע את סיפור חייה של סבתא שלי למדתי דברים חדשים ומעניינים, שלא ידעתי זה היה מפתיע וכיף לשמוע את הדברים האלה.

מילון

התחנכתי
למדתי

ציטוטים

”אני אוהבת לטייל אתכן יחד. אני אוהבת להיות סבתא שלכן “

הקשר הרב דורי