מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבתי סוניה נרודיצקי הרקדנית

סוניה עם נכדים
סוניה הרקדנית
לרקוד ביחד עם החברות זה היה אושר בשבילי

הסיפור של סבתי סוניה נרודיצקי
 
רקע: 
סבתי סוניה נרודיצקי.  שם אביה וולקו ושם אמה חנה. סבתא  סוניה נרודיצקי נולדה בתאריך 26.12.1938 ברוסיה בעיר סברדלובסק. היא עלתה לארץ ביולי 1991. 
 
תמונה 1
 
דברים שסבתא אוהבת
סבתא סיפרה לי שהחג האהוב עליה הוא חג הנשים המשחק שהכי אהוב עליה היה 12 מקלות והספרשהכי אהוב עליה נקרא: מיכאל זושינקה.
 
סבתא מספרת על ילדותה:
"כשעליתי לכיתה א' קיבלו אותי לקבוצת ריקוד והייתי שם 8 שנים ומאוד נהניתי. בכל החגים קבוצת הריקוד שלי הופיעה בכל הערים. את קבוצת הריקוד שלנו הזמינו לכל הקונצרטים. המאמנת אהבה את כל הילדים ואותי היא הכי אהבה. הייתי הכי קטנה בקבוצה. המאמנת אהבה גם את ההורים שלי ותמיד אמרה להם שאני רוקדת יפה.
 
באותה תקופה גרתי ברוסיה בעיר סברדלובסק. היא אחת הערים הגדולות ברוסיה. הייתי בקבוצת הריקוד מגיל 8 עד גיל 16. מבין כולם הכי אהבתי את המאמנת. הכי אהבתי לרקוד את ריקוד העכברים.
 
בקבוצת הריקוד, התאמנו במקום שנקרא: "בית המורה". קבוצת הריקוד שלי הייתה הכי גדולה מבין כל הקבוצות בסברדלובסק והכי פופולרית. הלכתי לקבוצת הריקוד עם חברה שלי מאותו הבניין שגרתי בו וקראו לה אלינה. אלינה גם מאוד אהבה לרקוד בקבוצה.
 
העשרה
אנסמבל – קבוצת ריקוד, להקה.
"צוות אנסמבל הוא צוות שחקנים בו השחקנים המרכזיים מלוהקים לתפקידים השווים בחשיבותם בעלילה. זאת לעומת ליהוק מסורתי של שחקן ראשי, משני וכיוצא בזאת. צוות אנסמבל הפך לפופולרי במיוחד בקרב תוכניות טלוויזיה בשל מרחב התמרון הנוצר לתסריטאי מרגע שזה יכול להתמקד בדמויות שונות בפרקים שונים. יתרון נוסף של צוות אנסמבל הוא היכולת לספוג בקלות יחסית עזיבה של אחד השחקנים. קיימות דוגמאות רבות לסדרות טלוויזיה המשתמשות בליהוק הרכב, כדוגמאות ניתן למנות את חברים, אבודים, גיבורים". ויקיפדיה
 
תשע"ו

מילון

אנסמבל
צוות אנסמבל הוא צוות שחקנים בו השחקנים המרכזיים מלוהקים לתפקידים השווים בחשיבותם בעלילה. זאת לעומת ליהוק מסורתי של שחקן ראשי, משני וכיוצא בזאת. צוות אנסמבל הפך לפופולרי במיוחד בקרב תוכניות טלוויזיה בשל מרחב התמרון הנוצר לתסריטאי מרגע שזה יכול להתמקד בדמויות שונות בפרקים שונים. יתרון נוסף של צוות אנסמבל הוא היכולת לספוג בקלות יחסית עזיבה של אחד השחקנים. קיימות דוגמאות רבות לסדרות טלוויזיה המשתמשות בליהוק הרכב, כדוגמאות ניתן למנות את חברים, אבודים, גיבורים.

יזווסני
מפורסם/ידוע/פופולרי

ציטוטים

”לרקוד ביחד עם החברות זה היה אושר בשבילי“

הקשר הרב דורי