מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבתא שלי ורוניק ומייקל גקסון

משפחתי בהופעה של מייקל גקסון
משפחתי הופיעה בעיתון עם מייקל גקסון
המשפחה שלי השתתפה בהופעה של מייקל גקסון בשנת 1996

שמי נועם, יחד עם סבתי ורוניק במסגרת תכנית הקשר הרב דורי נכתוב סיפור תיעוד. הסיפור שהחלטנו לספר לכם הוא הסיפור על איך המשפחה שלי השתתפה בהופעה של מייקל ג'קסון.

הסיפור מתרחש בשנת 1996 בצרפת. באותה תקופה מייקל גקסון היה הכוכב הכי גדול בעולם. בשביל שתבינו את הסיפור, חשוב לציין שאימא שלי חירשת והייתה בת עשר. יום אחד סבא שלי בא לקחת את אימא שלי מבית הספר וסבא שלי ראה שני אנשים יוצאים מלימוזינה ובאים לעבר סבא שלי ואומרים לו שהם עובדים בשביל מייקל ג'קסון, ושמייקל ג'קסון מחפש ילדה קטנה שתתרגם לו בשפת הסימנים אחד מהשירים שלו. הציגו למייקל גקסון תמונות של עוד ילדים חירשים והוא היה צריך לבחור ילד אחד, והוא בחר באימא שלי.

סבא שלי חשב שעבדו עליו ושהם סתם צוחקים איתו. אחרי זה הם הוכיחו לו שזה אמיתי וקבעו פגישה במונקו במלון יוקרה. לסבא וסבתא שלי היה מאוד קשה להאמין, אבל בכל זאת באו לפגישה. לאחר מכן ראו את האנשים שסבא שלי דיבר איתם ליד בית הספר. אבל הייתה בעיה, שאימא שלי לא ידעה לדבר בשפת הסימנים. אז מייקל גקסון החליט להביא לאימא שלי מורה מיוחד שילמד אותה את הסימנים בשיר.

למחרת הם הלכו להתחיל להתאמן על המופע. הם נכנסו לאולם ושם ראו את מייקל ג'קסון שהיה ממש שמח לראות אותם. לאחר מכן מייקל ראה את סבא, סבתא ודודה שלי ורצה שגם הם ישתתפו והם הסכימו. במשך ארבעה ימים הם עשו חזרות. סבתא שלי מספרת שהם ממש התרגשו להיות כל כך קרובים למייקל ג'קסון, בשבילם זה היה מסע של פעם בחיים. אחרי הרבה חזרות בערב ההצגה באולם הכי גדול במונקו, מאחורי הקלעים היו הרבה מפורסמים כמו סלין דיון ועוד הרבה מפורסמים מאותה תקופה. מקדימה היה את כל המפורסמים כולל את נסיך מונקו ומשפחתו (בקהל) ומאחורה היו את כל המעריצים. המופע היה טוב מאוד. כשנגמרה ההופעה המשפחה שלי יצאה והם היו מופתעים מכל הצלמים הרבים.

הזוית האישית

נועם: היה לי ממש כיף לעשות את הסיפור עם סבתא שלי. זה לקח הרבה זמן כי היה הרבה בעיות ונמחקו לנו הרבה דברים, אבל הצלחנו להסתדר וגם למדתי הרבה דברים חדשים. צחקנו הרבה ונהניתי מאוד.

סבתא: מאוד שמחה להשתתף בתכנית ולשתף את הסיפור הזה. העבודה המשותפת חיזקה עוד יותר את הקשר שלנו ואני מאוד שמחה שנועם הסתדר, כי אני לא מדברת עברית אז הוא היה צריך לתרגם. אני אשמח תמיד להיות פה בשבילו.

מילון

משפחה
קבוצה של אנשים עם אותו קשר דם

מייקל ג'קסון
מייקל ג'וזף ג'קסון (באנגלית: Michael Joseph Jackson;‏ 29 באוגוסט 1958 – 25 ביוני 2009) היה זמר, מוזיקאי, רקדן, כוריאוגרף, מפיק מוזיקלי, שחקן ופזמונאי אפרו-אמריקאי. ג'קסון, שנודע בכינויו "מלך הפופ", נחשב לאחד הזמרים המצליחים והמשפיעים ביותר בכל הזמנים. (ויקיפדיה)

ציטוטים

”סבא שלי חשב שעבדו עליו ושסתם צוחקים איתו, אבל מייקל ג'קסון באמת בחר באמי להופעה“

הקשר הרב דורי