מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

מעשה בשידוך ואהבה מוזיקלית

הילדים המשותפים של הזוגות משנת 2017
מצד ימין לשמאל: אריק, אופיר, סיון ואורית
סיפור אהבתם המוזיקלית של דוד ודודה שלי

סיפור זה מתחיל בזוג צעיר: סיון ואריק. סיון אוהבת לשיר, לנגן בגיטרה, ללכת להופעות ולבלות. אריק אוהב לשיר, לנגן בגיטרה ולכתוב שירים. אריק הוציא מספר שירים לרדיו והופיע בתור אומן אורח בבתי מלון. סיון ואריק הם אנשים מוכשרים מאד.

באותו הזמן, שנת 2002, הוריי אורית ואופיר היו חברים במשך שנתיים. אבא שלי אופיר היה מאוד מחובר לסיון בת דודתו והיו כמו אחים. הוריי נהגו ללכת להופעות, לשיר ולשמוח. באחת מההופעות בכליזמרים בצפת ראו הוריי הופעה של אומן צעיר, אריק שמו, עם שירים מקוריים ועיבודים מיוחדים באווירת הכליזמרים של צפת. במשך כל ההופעה הוריי דיברו וחשבו שהאומן הצעיר אריק יכול מאוד להתאים לסיון בת דודותו של אבא שלי.

בתום ההופעה, כשהקהל התחיל ללכת הביתה וגם הלהקה התחילה לקפל את הציוד, אמא שלי החליטה להוציא טישו מהכיס שלה ושאלה את האנשים בקהל למי יש עט? היא כתבה במהרה על הטישו "קוראים לה סיון" ואת מספר הטלפון שלה. הוריי רצו לקדמת הבמה ואמא שלי שמה לאריק את הפתק בכיס.

למחרת בצהריים סיון התקשרה להוריי ושאלה מי זה אריק שבבו? אמי צרחה מהתרגשות. סיון סיפרה לה שאריק חשב שהיא הייתה בהופעה וסיימו את השיחה ללא כל התקדמות. אמא שלי לא ויתרה ומיד התקשרה לאריק וכסיפור מסווה שאלה את אריק אם הוא צריך גרפיקה (אמא שלי גרפיקאית) לדיסק שהוא רוצה להוציא, ועל הדרך שאלה אותו אם הוא היה מוכן להיפגש בכל זאת עם סיון בביתה של אמי בכרמיאל. אריק, שידו הייתה שבורה ומגובסת הסכים להגיע עם גיטרה בלי לשאול הרבה שאלות.

הגיע יום הפגישה. סיון והוריי חיכו בבית של אמי ואריק הגיע עם יד שבורה וגיטרה. חלפו כמעט 4-5 שעות שבהם הם שרו, נגנו ושמחו למרות שלא הכירו אחד את השנייה. מאז הם נפגשו ודיברו כמעט בכל יום, הם עברו לגור יחד, אריק הציע לסיון נישואין והם התחתנו בכרמיאל במקום שבו נפגשו בפעם הראשונה.

מצד ימין לשמאל: אריק, אופיר, סיון ואורית

תמונה 1

נולדו להם ארבעה בנים. היום הם גרים בקריית ביאליק ונשואים באושר. כולם הרוויחו מהסיפור המופלא. סיון ואריק זכו האחד בשנייה וגם אמי מעצבת לאריק את הגרפיקה לשירים. בחגים ובמועדים אנו נפגשים כל המשפחה, ההורים והילדים מנגנים ושרים.

עידן הבן הבכור בן ה-14 של אריק וסיון מנגן בגיטרה, ואליה, אחותי הגדולה בת ה16 שרה. השניים מנגנים ושרים יחד ומקיימים את דור ההמשך.

הזוית האישית

אביב: נהנתי מאוד מהשתתפותי בתכנית הקשר הרב דורי ולמדתי להכיר את משפחתי לעומק.

מילון

כלייזמרים
נגן יהודי בקהילה

ציטוטים

”.“

הקשר הרב דורי