מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

ילדות ספורטיבית

פעילות קשר רב-דורי בבית הספר
פעילות קשר רב-דורי בבית הספר
סבתא שלי - שחקנית כדורעף אולמות

סבתא שלי, שרון, נולדה בעיר קייפטאון שבדרום אפריקה. אמא שלה, דורין, גם נולדה בדרום אפריקה, בעיר שנקראת ספרינגבוק, שם יש פריחה מאוד יפה בעונת הגשמים.

סבתא עלתה לארץ בגיל שלוש וגדלה בשכונת צמרת בתל אביב, אבל התרבות סביבה המשיכה להיות תרבות מאוד אנגלו-סקסית. הייתה לה ילדות רגילה של לימודים, משחקים בשכונה, פעילות בתנועת הצופים וטיולים. כשהייתה ילדה סבתא נסעה לטיולי משפחה רבים בכל רחבי הארץ – לכינרת, אילת, הרי ירושלים, ועוד, כולל הרבה פיקניקים ושינה באוהלים.

כשהייתה בת 14 סבתא התחילה לשחק כדורעף אולמות. היא שיחקה במשך 10 שנים בליגת העל בקבוצת מכבי תל אביב, וגם בנבחרת הנערות של ישראל, נבחרת וינגייט ובנבחרת ישראל. בשנות נעוריה, כשהייתה בגיל 18-15, היא נסעה בכל סופ"ש שני למחנה אימונים של 3 אימונים ביום והתאמנה 4 פעמים בשבוע באופן שוטף.

הזוית האישית

הסיפור הקצר תועד במסגרת תכנית הקשר הרב-דורי בשנת תשפ"ב

מילון

כדורעף אולמות
כדורעף הוא ענף ספורט תחרותי ואולימפי של משחקי כדור, בו משחקות שתי קבוצות במגרש המורכב משני חלקים ואשר באמצעו עוברת רשת שמפרידה בין שני חלקי המגרש. גרסה נוספת של כדורעף היא כדורעף חופים. תחרויות בין קבוצות כדורעף נערכות במסגרת ליגת כדורעף, במסגרת משחקי גביע, בתחרויות בינלאומיות ובטורנירים למיניהם.

ציטוטים

”סבתא שיחקה במשך 10 שנים בליגת העל בקבוצת מכבי תל אביב וובנבחרת ישראל“

הקשר הרב דורי