מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

ילדותה של סבתא אתי בחולון

אני ונכדתי היקרה מעיין
אני בילדותי
סיפור חייה של סבתא אתי

שמי מעיין דודי, אני משתתפת בתכנית הקשר הרב דורי ובחרתי לשתף ולתעד את סיפורה של סבתא שלי אתי ארויו.

סבתא אתי מספרת למעיין

נולדתי בתאריך 21.3.61, בת זקונים להורי מתוך ארבע ילדים. הורי עלו לארץ ממצרים עם שלושת אחי ורק אני נולדתי בארץ. כל חיי אני גרה בחולון. כמובן, הייתי בגן ילדים, למדתי בבית הספר היסודי 'כצנלסון' ובתיכון במיטרני בחולון.

כשהייתי בבית ספר יסודי מאוד אהבתי לשיר ולשחק וכמובן השתתפתי בכל הטקסים וההצגות בבית הספר. בילדותי הייתי בתנועת נוער ומאוד נהנתי. כשהיינו ילדים לא היו מחשבים כמו שיש לילדים היום, הילדים היום משחקים כל היום במחשב או בנייד ואילו אנחנו היינו משחקים בחצר ביתנו: בקלאס, גומי, מחבואים ועוד, משחקים מהנים. היינו חבורה גדולה ומגובשת של ילדים.

 בילדותי בחג החנוכה

תמונה 1

כשהייתי בת 12 עברתי תאונת דרכים מאוד קשה, עמדתי על המדרכה דיברתי עם חברות ומשאית סטתה ממסלולה עלתה על המדרכה הפילה אותי ועלתה לי על הגוף. אושפזתי בבית חולים במשך חודשיים, עברתי מספר ניתוחים ולימדו אותי ללכת מחדש. כל זה קרה כשהייתי בת 12.

כשהייתי בת 18 הכרתי את בעלי יהודה ולנו ארבעה ילדים: רותם, אבי, שירי ושי.

ביום נישואינו

תמונה 2

יהודה שירת בצבא 25 שנה כמעט בכל הארץ, אני עובדת מזה 35 שנה בבנק הפועלים. שלושה מילדי נשואים ואחד לא נשוי עדיין, יש לי 11 נכדים והבכורה זאת מעיין – הנסיכה, תהילה ועילאי תאומים, רוני וליאור תאומות, ליאור, גיא, רואי, גל, לירוי ושחר, שהם כל חיי.

מאלבום זיכרונותי

תמונה 3

תמונה משפחתית

תמונה 4

הזוית האישית

 סבתא אתי ומעיין: נהנתי מאוד לקחת חלק בתכנית נהדרת זו.

מילון

בת זקונים
בת זקונים - סדר הלידה במשפחה הוא מיקומו של כל אדם בתוך המערך המשפחתי שלו יחסית לאחיו או אחיותיו‏‏. לפי חלק מהחוקרים, סדר הלידה במשפחה הוא בעל השפעה משמעותית על התפתחותו הפסיכולוגית של האדם.

ציטוטים

”לא לוותר, ההצלחה מגיעה לאחר עמל והתמדה“

הקשר הרב דורי