מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

החלומות של שאלתיאל חורב חלבה

התלמידה והאזרח הותיק בסיכום שנה
בילדותי
החלומות של שאלתיאל ובתיה

שאלתיאל חורב חלבה הוא אזרח ותיק שהשתתף בתוכנית הקשר הרב דורי בבית ספר איל בעכו.

שאלתיאל נולד ב1956 בישראל.

החלומות של שאלתיאל 

שאלתיאל מספר כי יש  לו מספר חלומות. החלום הכי גדול שלו הוא: "איש תחת גפנו ואיש תחת תאנתו" ושיהיה שלום בעולם. החלום השני הוא להמשיך לטייל בארץ ולראות את נופיה היפים ואכן את זה הוא מגשים.

החלום השלישי ,כיוון שהוא כותב  סיפורים קצרים, שירים, אמרות כנף וקטעים קצרים, להעניק את כתביו לנחלת הכלל ואת זה הוא  מפרסם בקהילה בעכו . שאלתיאל אומר שאולי הוא יכתוב גם עלי, כי אני עוזרת לו במחשבים ובעתיד יפרסם אותי התלמידה  דרך שיריו וכתביו.

לי קוראים לי בתיה ואני בת שבע עשרה וחצי נולדתי בתאריך ב 11.5.2006, אני לומדת בבית ספר איל בעכו, ואני אשתף אותכם בחלום שלי .

החלום שלי הוא להיות זמרת שחקנית ,רקדנית ודוגמנית ,בדיוק כמו הזמרת שאני אוהבת נועה קירל אך עדיין לא התגשם לי החלום  כי אני רוצה קודם לסיים את הפנימייה שאני נמצאת בה כרגע, ואז אגשים את החלום שלי  .

זה החלום שלי מאז שאני ילדה קטנה ויש לי את הקטע הזה של המשחק. לפעמים אני משחקת עם עצמי בדמיון שלי .

ולפעמים אני שרה לעצמי. אני גם רוקדת עם עצמי ורוב הפעמים אני רוקדת מול קהל בבית הספר. אומרים לי שאני רוקדת יפה אבל אף פעם לא שרתי בבית הספר כי אני מפחדת לשיר מול בית ספר יש ילדים שאומרים לי שאני לא שרה יפה. לפני חמש שנים התחלתי לאהוב זמרת שקוראים לה נועה קירל וכששמעתי את הסיפור שלה שהיא לא ויתרה לעצמה אז הבנתי שאני לא צריכה לוותר לעצמי כי כל אחד יכול להגשים את החלום שלו  בדרכו.

שאלתיאל בילדותו ובנערותו

תמונה 1

שאלתיאל בבגרותו

תמונה 2

הזווית האישית

בתיה: המספר הוא אזרח וותיק ויש פה אדם איש אשכולות שלמדתי ממנו הרבה מאוד תודה. חלומות נועדו להגשים אותם. לכל מי שיש לו חלום אני מציעה לא לוותר, תחלמו ותגשימו.

מילון

אמרות כנף
אמרת כנף או משפט מפתח היא ציטוט שנאמר בהקשר כלשהו, התפרסם מאוד, נותר בזיכרון ונוהגים לשוב ולהזכירו. אמרות כנף מקיפות תחומים רבים ולרוב מסתתרות בהן אירוניה או עוקצנות. רבות מאמרות הכנף מיוחסות לאישים מפורסמים, ורבות אחרות נאמרו על ידי דמות בספר, סרט או מחזה. (ויקיפדיה).

ציטוטים

”איש תחת גפנו ואיש תחת תאנתו ושיהיה שלום בעולם“

הקשר הרב דורי