מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

החלום של סבא אבי נוימן

אני וסבא אבי במוזיאון אנו בתל אביב
אמא שרון (ז"ל) בהולנד
"החלום שלי שהמשפחה תתאחד שוב"

שמי אברהם (אבי) נוימן, נולדתי בישראל בעיר נשר בשנת 1945.

אני אבא לאופיר ושרון (ז"ל). סבא של אלה, תם, ליה, אורי, אליס ודניאל. מתגורר ברמת ישי נשוי לרחל נוימן (ז"ל).

הצטרפתי לנכדתי ליה בתכנית הקשר הרב דורי בבית ספר שבו היא לומדת. במהלך המפגשים שלנו סיפרתי לנכדתי על נקודות זמן שונות מסיפור חיי וכמובן על הקושי שקרה במשפחתנו.

משפחה מאוחדת

החלום שלי שהילד שלי ונכדי (הילדים שלו) יחזרו מחול להתגורר בארץ. אני מאוד מתגעגע אליהם, וזה מאוד קשה לשמור על קשר בטלפון, ולטוס הרבה לחול לבקר. אני מקווה שהמשפחה תתאחד וכולם יוכלו להיות ביחד.

ספר זיכרון לביתי

בשנת 2016 ביתי (אמא של ליה נכדתי) שרון נפטרה, והוחלט במשפחתנו לעשות ספר זיכרון, עם תמונות מהחיים זה חפץ מאוד חשוב במשפחתנו כדי שנוכל יותר לזכור את ביתי (אמא של ליה נכדתי).

שחזור תמונה מהעבר של ביתי

אני ונכדתי החלטנו ביחד לשחזר תמונה של ביתי (אמא של נכדתי ליה) שהייתה עם חתני (אבא של נכדתי ליה) בהולנד בשנת 2009. שם ביתי לבשה מעיל, טייץ, נעלי ספורט ומטרייה חתני (אבא של נכדתי ליה) צילם את ביתי (אמא של נכדתי ליה) וכל השאר היסטוריה.

הזוית האישית

ליה: היה לי מאוד כיף במהלך המפגשים במסגרת הקשר הרב דורי .במפגשים הרגשתי שסבא נפתח אליי, ומספר לי דברים שלא ידעתי והיה לי כיף ממש! סבא אבי: היה לי מאוד כיף להיות עם נכדתי בתכנית הקשר הרב דורי בבית ספר שגיא, היה לי מהנה לשתף אותה בסיפורים שלי מהחיים וזאת הייתה הזדמנות להיפגש. הרגשתי שאני ונכדתי חיזקנו את הקשר ונהניתי מאוד. תודה!

מילון

להתגורר
לגור במקום כלשהו.

ציטוטים

”אני מקווה שהמשפחה תתאחד וכולם יוכלו להיות ביחד“

הקשר הרב דורי