מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אם יש אהבה יש חיים

אני וסבתא בתוכנית הקשר הרב דורי בביה"ס
אני ובעלי אהרון ביום חתונתנו
סבתא שושי כחלון מספרת לנכדתה כיצד הכירה את סבא

שמי נועה לי בכר, השתתפתי בתכנית הקשר הרב דורי, בשנת הלימודים תשפ"ב יחד עם סבתא שלי שושי כחלון. סבתא שלי נולדה בשנת 1958 בנתניה, היא סיפרה לי על ילדותה ועל משפחתה ובחרנו להעלות את סיפור ההכרות שלה עם סבא שלי.

 סבתא שושי מספרת:

שמי שושי כחלון, נולדתי בנתניה וכסיימתי לימודי ובגרתי, עבדתי במפעל לייצור יהלומים. עירי נתניה  נקראה גם "עיר היהלומים", בשל תעשיית היהלומים המפותחת שהתקיימה בה בעבר.

זה היה בשנת 1978, כשסיימתי את יום העבודה שלי ביהלומים, הלכתי לכיוון התחנה המרכזית, כשבכוונתי לנסוע הביתה. פתאום, כשהגיע האוטובוס, עמד מולי בחור כאהבת לבבי, הוא הביט בפני והציע לי שבמקום ללכת הביתה לבוא עמו לשתות כוס קפה. הסכמתי כי הוא מצא חן בעיניי.

ישבנו בבית קפה והתחלנו לדבר ולהכיר אחת את השני. "הייתה ביננו מייד כימיה", ומאותו יום ידענו שנפתחה בנינו אהבה שלא תגמר ותמשך לעוד הרבה שנים. כעבור מספר פגישות בינינו, אהרון הגיע לביתי כדי להכיר את הוריי, הם דיברו אתו ושאלו אותו שאלות וגם הם נשבו בקסמו, ואהבו אותו מאוד, הם אמרו לי שהם היו רוצים מאוד שהוא יהיה בעלי. גם אני מאוד רציתי אותו ושמחתי מאוד כאשר הוריי אמרו לי זאת.

לאחר חברות של כשנתיים, מאז המפגש שלו עם הוריי, אכן התחתנו – אהרון ואני! בנינו יחד את משפחתנו והבאנו את שלושת ילדינו, פרי אהבתנו: בני הבכור שנולד בשנת 1981 – שמו שלומי, לאחר מכן נולדה בתי האמצעית בשנת 1985 ששמה רלי ובשנת 1992 נולד בני הקטן ברק.

אני ואהרון – ביום נישואינו

תמונה 1

כיום שלומי נשוי לאפרת ויש להם ויש להם שלושה ילדים: תאומים בנים – אורן ונועם בני השש והבת הקטנה ביותר במשפחה ששמה אמילי והיא בת חצי שנה. 

רלי נשואה לדודי ויש להם שלושה ילדים: הבת הבכורה והנכדה הראשונה במשפחה כולה ששמה נועה לי והיא בת אחת עשרה וחצי, אתה אני משתתפת השנה בתכנית הקשר הרב דורי. הבן האמצעי ששמו דביר הוא בן עשר והבן הקטן ששמו יהב והוא בן חמש. ובבנו הצעיר, ברק שהינו רווק.

אני אומרת בכל יום תודה לה' ולבעלי שהקמתי משפחה גדולה, יפה ומאוחדת!!!

הזוית האישית

הנכדה, נועה לי בכר: אני מאוד אהבתי את התוכנית הזו. התוכנית הזו פיתחה אותי וחיזקה את הקשר שלי ושל סבתי. אני מאחלת לסבתי שלי מלא אושר, בריאות ואני רוצה להגיד שאני נהנתי מאוד להיות איתה במפגשי תכנית הקשר הרב דורי.

מילון

נתניה
נְתַנְיָה היא עיר במחוז המרכז, בשרון, השישית באוכלוסייתה בערי מדינת ישראל. נוסדה על ידי קבוצת בני בנימין בשנת 1929 כיישוב לבני המושבות ופועלי הפרדס, והוכרזה כעיר בשנת 1948. נתניה נקראת גם "בירת השרון", על שום היותה העיר הגדולה ביותר באזור השרון; וכן "עיר היהלומים", בשל תעשיית היהלומים המפותחת שהתקיימה בה בעבר. (ויקיפדיה)

ציטוטים

”"אני כל יום מודה שיש לי משפחה גדולה, יפה ומאוחדת."“

הקשר הרב דורי