מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

שנות חיי היפות ביותר

שימי, מרים ואדם
המשפחה שלנו
שנות חיי היפות ביותר

נולדתי במרוקו בעיר דמנת. נולדתי בשנת 1953 ועליתי לארץ באותה שנה יחד עם הורי. יש לי חמישה אחים: אח 1 גדול ממני ועוד ארבעה קטנים ממני. עם עלייתנו לארץ הגעתי לעיר חיפה, שם התגוררתי במשך 20 שנים.

הכרתי את שמעון בעלי כשהיית בת 20 ומאז אנחנו 40 שנה ביחד.

תמונה 1
איציק ומרים

הכרנו במועדון בעיר חיפה, יצאתי עם חברה למועדון, ישבו שם קבוצה של בחורים שאחד מהם קרא לחברה שלי וביקש את מספר הטלפון שלי (עוד לא ידעתי שאני עומדת להתחתן איתו💕) העברתי לו את המספר טלפון שלי וכך זה התחיל. יצאנו, בילינו, טיילנו והכרנו את המשפחות אחת של השני. היינו חברים ויצאנו במשך שנה ואחרי שנה החלטנו שאנחנו מתחתנים. יש לנו זוגיות יפה, ידענו עליות ומורדות בחיים שלנו כמו כולם לא היה תמיד קל אך יחד עם זאת יש לי שמחת חיים.

תמונה 2
המשפחה שלנו

שנתיים אחרי שנישאנו הבאנו את איציק לעולם ושוב לאחר שנתיים הבאנו עוד בן נוסף בשם יוסי. איציק בני הביא שני ילדים: שימי וראם, והבן השני שלי יוסי התחתן והביא שתי בנות: עומר ורוני, כלומר יש לי ארבעה: נכדים שני נכדים ושתי נכדות. כולם מדהימים.

למדתי ספרות בשנות העשרים לחיי בנוסף גם עבדתי בתור ספרית במספרה למשך תקופה מסוימת, מאז לא עבדתי עד שהילדים ממש ממש גדלו והלכו לגן רק אז יצאתי לעבוד עם קשישים למשך 12 שנה. כיום אני עובדת בחטיבת הביניים בתור תחזוקת בית הספר במשך 24 שנים.

בשנים האחרונות אני מגדלת את הנכד הנפלא שלי שמעון שמוסיף צבע ואושר לחיי.

תמונה 3
סבתא מרים עם שימי הנכד

הזוית האישית

אדם: במהלך השנה למדתי להכיר יותר את שימי ומרים והחכמתי מאוד.

הנכד שימי: היה כיף לעבוד עם אדם והכרתי יותר טוב את סבתא שלי.

סבתא מרים: נהניתי מאוד להשתתף בתכנית יחד עם נכדי שימי ולהכיר את אדם המקסים. אני מאחלת להם הרבה אושר בחייהם.

מילון

ספרות
מקצוע שבו מספרים שיערם של אנשים

ציטוטים

”שנות חיי היפות ביותר“

הקשר הרב דורי