מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סיפור אהבה של תמר וישראל סרנגה

אני ונכדתי רון בבית הספר
אני וישראל בעלי בחתונתינו
סיפור חיינו

את בעלי ישראל הכרתי בשכונה שגרנו ביפו. בהמשך נעשינו בני זוג ולאחר מכן הוא התגייס לצה"ל. נשארנו בני זוג עד אשר אני הייתי צריכה להתגייס. במקום שאתגייס, החלטנו להתחתן. נישאנו בגיל 18 בבית הכנסת הגדול בתל אביב ברחוב אלנבי. השנה הייתה  שנת 1964 בתאריך 10 למאי, נקבע יום הנישואים שלנו.

 בדרך לחתונה

img_20161221_104456

לבשתי שמלה לבנה ארוכה והייתי עם כתר וגולגול על הראש. מאוד התרגשתי ביום של החתונה הייתי רק בת 18!

בשנת 1994 טסנו לברזיל. אני וישראל. טסנו ל – 25 ימים. בילינו בריו דה ז'נרו  וסאו פאולו. ביקרנו במפלי איגוואסו –  מפלים שמגיעים מארגנטינה צ'ילה ופרו. היה מאוד מהנה ויפה להסתכל על המפלים. מאז ירח הדבש ונסיעה זו כמעט הפכה למסורת. בכל שנה אנחנו נוסעים יחד לחו"ל.

אנחנו נשואים 52 שנה. 52 שנה אנחנו ביחד. הספקנו להביא לעולם 3 ילדים מקסימים, שני בנים ובת. בן אחד שלי הוא דוקטור לפיזיותרפיה והשני, הוא רואה חשבון , הבת נשואה ועובדת במשאבי אנוש.

מסיבת הפתעה בגיל 70

בשנת 2014 טסנו כל המשפחה לאיים המלדיבים ל – 10 ימים לרגל ציון 50 שנות נישואינו. לפני כחצי שנה בתאריך 13 באפריל 2016, עשו לי  מסיבת הפתעה ליום הולדת 70  שלי, במסעדה בתל אביב. בהתחלה אמרו לי שהולכים למסעדה (רק המשפחה המצומצמת) כשהגעתי נבהלתי והופתעתי לראות את כולם צורחים מזל טוב. הזמינו את כל המשפחה המורכבת וחברים שלא ראיתי כבר 30 שנה! הלילה הזה מאוד ריגש ואני זוכרת כל פרט ופרט מכיוון שהוא היה חשוב עבורי ואפשר לי להיזכר בעברי.

הזוית האישית

זהו אושר גדול עבורי להשתתף בפרוייקט זה. נהנתי ללמוד יותר על המחשב ועל טכנולוגיה ולבלות זמן איכות עם רון נכדתי האהובה.

מילון

משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש הוא תחום של ניהול המתייחס לעיסוק בכוח האדם כחלק מכריע בהתנהגות ארגונים

ציטוטים

”אהבה זה הדבר הטוב ביותר לחיים בריאים“

הקשר הרב דורי