מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבתא אולגה Grandma Olga

סבתי ביום חתונתה Бабушка выходит замуж
אמי, סבתי ואני Мама, бабушка и я
סבתא אולגה מאוד קרובה לליבו של רוסטם, הוא מספר על עצמו, על משפחתו, ובעיקר על סבתו האהובה.

"סבתא שלי עברה דברים רבים בחיים, חלקם טובים וחלקם פחות, היא אישה חזקה שיכולה להתגבר על הכל. אני מעריץ אותה, היא מלמדת אותי לעזור לחבריי, להיות איש טוב, לסיים את המשימות שהתחלתי וסיגלתי לעצמי".

בעבודתו רוסטם מספר על תולדות חייו ומשפחתו, מדבר בהערצה ואהבה רבה על סבתו, מתאר את חייה על כל גווניהם ומוקיר לה תודה בעבודה נפלאה זו.

Была октябрёнком, а после пионеркой. Кстати, мою маму приняли в пионеры в первой десятки, тогда принимали первыми самых лучших.

תמונה 1

А в комсомоле мама уже не была, так как Советский Союз, к тому моменту, развалился. Конечно же, принимала активное участие в жизни школы, всегда участвовала в школьных мероприятиях. Мама и сейчас продолжает это активное участие, только уже в моей школьной жизни. За что ей большое спасибо! По окончании школы закончила институт и выучилась по специальности «Менеджер по организации и управлению бизнесом». Работала в коммерческом банке «Eximbank» в должности сначала кассира, а потом специалиста бухгалтерии. Сейчас мама так же остаётся быть бухгалтером в одной фирме. В свободное от работы время любит делать подделки из натуральных материалов (камень, ракушки, песок, шишки и т.д.). Вот такая у меня мама… Она у меня очень красивая, весёлая и жизнерадостная. У моей мамы много друзей.

לסיפור המלא – Для полной истории

Полная работа Рустама

הזוית האישית

סיפורה של סבתא אולגה-ולנטינובנה גרגורייבה. Olga-Valentinovna Gregoreva, תועד ע"י הנכד רוסטם צורקנו, Rustam Zurkano. בעבודתו רוסטם מספר על תולדות חייו ומשפחתו, מדבר בהערצה ואהבה רבה על סבתו, מתאר את חייה על כל גווניהם ומוקיר לה תודה בעבודה נפלאה זו.

מילון

מולדובה
רפובליקת מולדובה (ברומנית: Republica Moldova) היא מדינה במזרח אירופה, בין רומניה ואוקראינה. מרבית השטח של הרפובליקה של מולדובה היה חלק מהנסיכות הרומנית מולדובה ושל רומניה בתקופות רבות בעבר ותחת שלטון רוסיה בשנים 1918-1812 וברית המועצות בשנים 1941-1940 ו-1991-1944. בעת התפרקות ברית המועצות הכריזה הרפובליקה הסוציאליסטית הסובייטית של מולדובה על עצמאותה. (ויקיפדיה)

ציטוטים

”"Я ЕЙ ВОСХИЩАЮСЬ И ОЧЕНЬ СИЛЬНО ЛЮБЛЮ!!!"“

הקשר הרב דורי