מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

חנה בן חיים

אני עם סבא וסבתא
סבתא שלי
רקע משפחתי

סבתא שלי (חנה) נולדה בשנת 1950, בעיר ניו-יורק שבארצות הברית, לבית משפחת מאטרןהיא גדלה במשפחה עם חמישה אחים והיא הבת השלישית. סבא שלי (אליהו) נולד בארצות הברית, בשנת 1944, הוא היה הבכור בין שני בנים.

יש לסבא וסבתא שלושה ילדים, הבכור הוא אבא שלי (חיים) והוא נולד בשנת 1974 בארצות הברית, אחותו (רחל) נולדה 1978 גם כן בארצות הברית, הם עלו לארץ בשנת 1984 כאשר עלו לארץ הם גרו בטבריה שלוש שנים ולאחר מכן עברו לירושלים. אחיו (אלישע) נולד בשנת 1985 בישראל.

אבא שלי פגש את אמא שלי בירושלים (אמא שלי נולדה בנורבגיה), אמא שלי (תאנה), באה ממשפחה עם ארבעה אחים, היא הבכורה והיא נולדה בשנת 1976.

היא התחתנה עם אבא שלי בשנת 1999, בשנת 2004 נולד להם אחי הגדול (יהונתן), בשנת 2005 אני נולדתי!! (בקה).

דוד שלי אלישע התחתן בשנת 2013 עם גבריאלה, בשנת 2015 נולד להם בנם הבכור יונה, וב-1 לפברואר בשנת 2018 נולד להם בנם השני לב נועם.

קובץ התיעוד: משפחת רייכבך

הזוית האישית

שמי רבקה נריה לאה, בן חיים רייכבך, אני משתתפת השנה בתכנית הקשר הרב דורי יחד עם סבתא שלי, חנה בן חיים שסיפרה לי על משפחתנו.

 עם סבא וסבתא שלי

תמונה 1

 

מילון

ניו יורק
נְיוּ יוֹרְק (באנגלית: New York City, בקיצור NYC, או New York בלבד) היא העיר המאוכלסת ביותר בארצות הברית. שטחה העירוני הוא אחד מן הגדולים בעולם. כינויה של העיר הוא "התפוח הגדול". כבר למעלה ממאה שנים מהווה ניו יורק מרכז מסחרי וכלכלי מהגדולים בעולם. העיר מדורגת כעיר עולם מסוג אלפא (היא ולונדון הן היחידות המוגדרות כאלפא ++), בשל השפעתה העולמית על התקשורת, הפוליטיקה, הכלכלה, החינוך, הבידור, התרבות והאופנה. מרכז התרבות והאומנות של העיר הוא בעל השפעה רבה בכל רחבי ארצות הברית ומחוצה לה. העיר היא מרכז לפעילות בינלאומית, ושוכן בה מטהו של ארגון האומות המאוחדות. ויקיפדיה

ציטוטים

”אמא שלי נולדה בנורבגיה“

הקשר הרב דורי