מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

רונן ראובנוב ז"ל ומשפחתו

רבקה וזמדיה בתהליך העבודה
רבקה בצעירותה
רבקה ראובנוב מספרת על בנה רונן שנהרג בפיגוע

אנו משפחה מרובת ילדים וביניהם יש שני אחים תאומים – אני השלישית לפי הסדר. אנו משפחה מלוכדת, אוהבת ותומכת. היו לי שני ילדים – אורלי הגדולה ורונן ז"ל היה השני.
רונן נרצח בפיגוע במועדון הסטייג' ב- 25.2.2005 ערב שישי. בעת שחיכה להיכנס למועדון בא במחבל מתאבד והתפוצץ בין הקהל, בו היו חברים רבים של רונן. החברים הגיעו למועדון מכל קצות הארץ על מנת לחגוג מסיבת הפתעה לאחד החברים. איבדנו את רונן.
רונן נולד ב-24.5.75, הבן השני במשפחתנו, בן לרבקה ואהרון, אח לאורלי. רונן היה ילד רגיש, מאוד ביישן, חייכן ומצחיק. איש קשר ועוזר לזולת ומאוד מקובל בחברה, הוא אהב את הבריות. הוא היה בעל לב זהב וחיוך רחב, אוהב לעזור לכולם, בעל יכולת ועודף נתינה. כמו שכתוב על המצבה שלו : "כי במותך האכזרי, ציוות לנו את החיים. אוהבים ומתגעגעים ומקווים שתצחיק מלאכים".
 
עד לפני הפיגוע החיים שלנו היו מאושרים ושמחים. הייתה הרבה שמחת חיים בבית. רונן היה הרוח החיה בבית. היה לו לב רחב וחיוך רחב. אנחנו בני המשפחה ממשיכים את דרכו כמו שאהב למרות הכאב והחסר.
רונן למד בבית הספר היסודי "גבעת השלום" שבקרית השלום, תל אביב עד כיתה ו'. לאחר מכן המשיך בקיבוץ צאלים שבדרום עד הצבא. במסגרת הצבא שרת בחטיבת "גבעתי". לאחר הצבא המשיך בקיבוץ ואחר-כך חזר לעיר תל-אביב להמשיך את דרכו. רונן עבד ולמד. הוא היה קשור מאוד לנכדים שלי ששמם אליעד וגילי. בשבילם הוא היה גם דוד, גם אבא וגם אח.
הנכדים כואבים כאב גדול על מותו. אורלי בתי הייתה גרושה והם היו קשורים אליו מאוד. היום אנחנו מנסים להעביר את הימים, השבתות והחגים ביחד, שיהיה לנו רק טוב. אני מקווה שיהיו עוד הרבה ימים טובים ומאושרים. למרות שעברו 8 שנים משנת 2005, שנת הפיגוע, אנחנו המשפחות בקשר הדוק עם החברים מהצבא, מהקיבוץ ומהעיר ומאוד נעים וחשוב לנו שהם באים ומחזקים אותנו עד היום. אנו מעריכים את זה מאוד.     
 
לחצו כאן  לדף הזיכרון של רונן 

מילון

סטייג'
מועדון הנמצא בטיילת תל אביב בו היה פיגוע ב- 2005

ציטוטים

”עד לפני הפיגוע החיים שלנו היו מאושרים ושמחים. הייתה הרבה שמחת חיים בבית “

הקשר הרב דורי