מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבא שלי – סרגיי פולואקטוב

סבא וסבתא
סבא בתקופת שירותו בצבא
סבא שלי - מודל שלי לחיים

סבא  סרגיי, נולד בשנת 1958 בעיר וולוגדה שברוסיה להורים אלכסנדר ואלכסנדרה.

סבא עבד במשטרה ברוסיה במשך 20 שנה. במהלך שירותו במשטרה, פגש את סבתי באירוע שעד היום מדברים עליו וכך היה:

סבא עבד במשמרת ערב, והתקבלה קריאה למשטרה שיש פורצים שנכנסו להיכל התרבות. סבא נסע בניידת להיכל התרבות, תפס את הפורצים אבל גם במסגרת הארוע הכיר את נטאשה, שהיתה מורה לריקוד. זו הייתה אהבה ממבט ראשון. הם יצאו יחד ובסופו של דבר התחתנו. עד היום הם חיים בוולגודה שברוסיה נשואים כבר שלושים ושש שנים באושר.

לסבא יש אח אחד גדול ממנו. כאשר היה קטן חלם להיות טיס, אך הוא לא הצליח להגשים את חלומו להיות טייס, מסיבה זו הצעצוע האהוב עליו היה מטוס. בילדותו סבא היה בגן עד גיל שבע, וכשבגר למד כחמש שנים בבית הספר  עד כיתה ט'.

בסיום בית הספר, סבא למד עוד שנתיים בטכניקום לחינוך גופני בסנט פטרבורג, ואז גויס לצבא. בגיל עשרים ואחד שירת בצבא הספנות הצפונית והצבאית, כשלוש שנים .

בתום השירות הצבאי, הוא למד באוניברסיטה בפקולטה לחינוך גופני, בנוסף ערך תחרויות ספורט שונות בין סטודנטים. סבא היה מאמן אגרוף ואף השתתף בתחרויות , ואפילו עבד במשטרה  במשך עשרים שנה.  לאחר שסיים את עבודתו במשטרה סבא פתח בית מרקחת, ועוד בית מרקחת. לבסוף היו בבעלותו חמישה בתי מרקחת. את בתי המרקחת הוא מכר ופתח חברה לאבטחת אובייקטים. סבא הוא איש רב פעלים, למד הרבה תחומים ועבר במקומות עבודה שונים:

בגיל 44 סבא יצא לפנסיה והתמקד בפעילויות שהסבו לו הנאה מהחיים ובספורט. כיום סבא שלי בן 62 ספורטיבי מאוד, שומר על כושר, נהנה מהחיים עם סבתא ומטייל הרבה.

תחביביו הם לצוד לדוג, לאסוף פטריות ופירות יער, ולעבוד בגינה הפרטית שלו.

 

הזוית האישית

אלדר: אני מאוד אוהב את סבא שלי, הוא תמיד משחק איתי ומעביר לי המון ידע. סבא שלי מהווה לי דוגמה אישית, בהרבה דברים שהוא עושה בחיים, בערכים שלו, בהתנהגות שלו ובזוגיות הנהדרת שלו עם סבתא. אני אוהב לשמוע את הסיפורים שלו וגאה בו מאוד.

מילון

.טכניקום
.טכניקום (ברוסית: те́хникум, באוקראינית: те́хнікум, בפולנית: Technikum) היה סוג של מוסדות להנחלת השכלה על-תיכונית בברית המועצות.(ויקיפדיה)

ציטוטים

”סבא שלי מהווה לי דוגמה אישית הרבה דברים שהוא עושה בחיים “

הקשר הרב דורי