מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

ילדותו של אבא

מכינים יחד עבודה בנושא הקשר הרב דורי
תמונה של שמחה אחרי ניצחון גדול
האם יתכן ילדות ללא טלפון נייד ואינטרנט? כנראה שכן!

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור ילדותו של אבי דוד – כולם קוראים לו דודי.

הוא אהב לעסוק בספורט מגיל מאוד צעיר. נראה לי שזה משהו בגנים של המשפחה שלנו. למה? אהה, זה ממש ברור! סבי, אביו של אבי הוא מורה לספורט. גם אחיו של סבי (דודו של אבי), שנפל במלחמת ששת הימים (ועל שמו נקרא אבי), גם הוא היה מורה לספורט (קראו לו כיף-כיף).

אבי תמיד שאף למצוינות בכל התחומים בהם עסק – גם בתחום הספורט וגם בתחום הלימודים. כשלמד בבית ספר על יסודי "עמל חדרה" הוביל את נבחרת הכדורגל של בית הספר לזכייה היסטורית, מדהימה ובלתי חוזרת עד עצם יום זה, באליפות העולם לבתי ספר שנערכה בבלגיה בשנת 1987. הוא שימש קפטן הקבוצה!

אבא שירת בחיל הים  שלוש שנים על ספינת טילים, בתפקיד מפעיל מערכת נשק שיגור טילים ועוד. אבא שלי מהנדס מחשבים במקצועו. הוא עובד בחברה המייצרת ציוד רפואי מאוד מאוד מתוחכם, העוזר לחולים רבים בארץ ובעולם. הוא הכיר את אמי סיגלית בדיוק לפני 20 שנה, הם נשאו ונולדו להם שלושה ילדים כשאני רגב-חיים, בן הזקונים. חיים הוא השם האמצעי שלי על שם סבא רבא שלי שלא הכרתי (מצד אבי).

תמונה 1

סבי, אבי, אחי ואני כשברקע תמונתו של דודו של אבי,ז"ל

בטקס יום הזיכרון בביה"ס

 

הזוית האישית

רגב: אני מאחל לך שתגשים את החלומות שלך. למדתי הרבה איך להפעיל מחשבים ונהניתי מאוד עם אבא לשמוע ולכתוב על העבר שלו. והיה לי כיף.

דודי: המפגשים גרמו להצפת מחשבות ודברים שקראו בעבר. ה"פאוזה" מענייני היום יום הזינה אותי ואת רגב מאוד. היה לי חשוב וכיף גדול להיות חלק בתכנית. במיוחד כי לרגב היה  חשוב שאני אהיה המבוגר בקשר הבין דורי.

מילון

הלצה
התלוצצות, צחוק, ליצנות

ציטוטים

”אבא שלי תמיד שאף למצוינות בתחום הספורט וגם בתחום הלימודים “

הקשר הרב דורי