מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

זיכרונות ישנים

באולם בית הספר נתיב מאיר בעת פעילות
בגן על אחד המתקנים (אני השלישית מימין)
בסיפור מסופר על ילדותה של ענת חפדי

זיכרונות ילדותי

שמי ענת נולדתי בארץ ישראל בעיר נהריה. נולדתי אחרי שלושה בנים. ביום בו נולדתי אמי כל כך שמחה והחליטה שהיא תדאג שלא יחליפו אותי לבן, כן כן זה אולי ישמע לכם קצת מוזר אבל תתארו לעצמכם שבמקומכם היה עכשיו ילד אחר תתארו את ההרגשה של אמא שלכם.

בגן על אחד המתקנים (אני השלישית מימין)

תמונה 1

איזה מזל שאמי התעקשה שאני שלה, גדלתי והתפתחתי בעיר נהריה בבית קטן וצנוע רק כאשר גדלתי והייתי בתיכון הגדילו את ביתי. והנה אחרי שנה שלמה שחיכינו וציפינו הקיץ הגיע, כל קיץ היינו עושים דברים פשוטים ולמרות זאת נהנו ממש, למשל רכבנו על האופניים לים או לבריכה ושמחנו בחלקנו. כאשר היה לנו זמן פנוי  שמענו שירים של הזמרים אילנית ויהורם גאון או של יגאל בשן.

בגלל שחיינו בצניעות לא היה לנו משחקי קופסא ולכן שיחקנו משחקי חצר למשל מחבואים, קלאס, גומי, צוי ומחניים. כשהייתי קטנה אהבתי מאוד ללכת לגן כי בבית לא היה מספיק משחקים, היה צנע, לא היה מחשב היה טלוויזיה, אבל היינו מאד מגובשים ומאושרים. הייתי שחקנית טובה ולכן קיבלתי תמיד בגן את התפקיד הראשי בהצגות.

כשגדלתי למדתי בבית ספר רמב"ם בנהריה, לאחר מכן באולפנת אמנה אשר בכפר סבא, נבחרתי להדריך בבית ספרי במסגרת השרות הלאומי ואהבתי מאוד את האווירה באולפנה מה שעזר לי לעצב את אישיותי.

כיום אני אימא לחמישה ילדים וסבתא לשמונה עשר נכדים ועוד שניים בדרך בעז"ה.

הזוית האישית

הדר, טליה ותאיר: נהננו מאוד החכמנו ולמדנו רבות מסיפוריה של ענת חפדי.

מילון

סיפולוקזס
סיפולוקס הוא בקבוק מתכת להכנה ביתית של מי סודה ולהכנת משקאות מוגזים.

ציטוטים

”אהבתי את האווירה באולפנה היא עזרה לי לעצב את אישיותי“

הקשר הרב דורי