מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

המקצוע שסבי אורבוך הכי אהב זה מתמטיקה

תעודת סודנט של סבא מנחם
משפחת אורבוך
החיים של סבי מנחם אברבוך

סבי נולד בתאריך 22.7.37. בישראל.
 
סבי נכנס לכיתה א' בגיל: 6 או 6 וחצי. הוא היה טוב בלימודים המקצוע שסבי הכי אהב זה מתמטיקה ואחר השנים בלימודים את התיכון הוא למד בנתניה אחרי כל זה הוא הלך לצבא ושם הוא שירת בחל השריון שבנגב. אחרי הצבא הוא הלך לעבוד בחל התפוזים שהיה בקדימה. באותם שנים הוא גר בקדימה ואחר כך הוא עבר לעין ורד ואז הוא התחתן עם אסתר סבתי (אימא של אימא שלי) אחר כך הם גידלו את הילדים.
 
—            סבי וסבתי התחתנו בשנת 1963 בתאריך 11.11.1963—           
תמונה 1 
בתמונה רואים קטע מהחתונה ושם רואים את: סבתי, סבא של אימא שלי, סבתא של אימא שלי ודוד של אימא שלי. —בעיגול אתם יכולים לראות את סבתי (אסתר).—
 
טובה נולדה  בתאריך 11.11.1963 ואימי נולדה בתאריך 14 לינואר 1970. ערן נולד בערך שלוש שנים אחריה וירון נולד 4 שנים אחרי ערן. גם סבתי טסה לרומא בגלל שדודה שלה הייתה שם.— טובה התחתנה עם משה וילדה את רונה שעכשיו היא כבר בת 16. אחר כך נולדה הבת השנייה שהשם שלה הוא אוניה.
 
יפעת התחתנה עם ערן (הורי) וילדה את עתליה הגדולה בת 1. אחריה היא ילדה אותי יע, אני בת 9 וחצי ואחרי נולדה עדי בת ה 4 וחצי. אחריה יש את ערן שהתחתן עם דפנה להם הבת שמה נוגה שהיא בת שלוש וחצי.
ירון לא התחתן ואין לא ילדים .—  
 
סבא אהב ספורט והיה אוהד של מכבי תל אביב— ואהב גם טלוויזיה ורדיו. בימי שבת אני וכל משפחתי מגיעים לאכול ארוחת צהריים עם סבי וסבתי בעין ורד במושב ולפעמים אנחנו יוצאים לחפש אגוזי פקאן בחצר פעם אנחנו מוצאים ופעם לא.
 
קשר רב דורי , 2013
מורה מובילה לילך פרץ  
רכזת יישובית, איילת שחק           

מילון

עץ הפקאן
הפקאן (שם מדעי: carya illinoinensis, מאוית לעתים בטעות illinoensis) הוא עץ פרי נשיר, שמקורו בדרום מזרח אמריקה הצפונית — מאזור שנתחם בצפונו בדרום איווה ואינדיאנה ודרום בטקסס ומיסיסיפי. במהלך השנים הביאו את עץ הפקאן לארץ ישראל, אפשר לראותו בחצר גינות של בתים וגם בשדות.

ציטוטים

”המקצוע שסבי הכי אהב זה מתמטיקה“

הקשר הרב דורי