מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

החיים של ליודמילה זקירוב

אני אמא שלי ואבלינה
תמונה של אמא שלי מתי שהיא הייתה צעירה
ילדות, אהבה, ועלייה

ליודמילה זקירוב נולדה ב – 10לנובמבר בשנת  1979 בברית המועצות האוקראינית.

היא נולדה כבת שנייה, במשפחת טרופימוב, להוריה נדז'דה ואנטוליי.

בשנת 1994- סיימה בית ספר יסודי, ובשנת 1999- סיימה בית ספר פדוגוגי (המקבילה לתיכון בארץ).

ב28.08.2004 היא  התחתנה בפעם הראשונה וילדה את אחי הגדול  ואותי.

כשהייתי בת שנה סיימה אימי, אוניברסיטה, עם תעודה במקצוע של מורה לפדגוגיה, ופסיכולוגיה, בגיל הרך.

ב 2011- התגרשה מבעלה הראשון, וכעבור כמה שנים בשנת 2014 היא התחתנה עם בעלה הנוכחי, אותו אהבה עוד בהיותה נערה צעירה, (מ- 1995).

כעבור שנה, בשנת 2015, אימי עלתה עם אחי ואיתי לארץ.  לפני העלייה איתנו, היא כבר עלתה לארץ ישראל כמה פעמים, אך שבה לאוקראינה. שנה לפני העלייה איתי ועם אחי היא חזרה לאוקראינה, התחתנה אם "אבא" שלי, וב- 2015 עלינו כבר ביחד.

כיום, אנחנו חיים בישראל כבר כמעט שש שנים.

כמה שנים לאחר עלייתנו ארצה, אימי התחילה לעבוד בתחום הקוסמטיקה, היא התמחתה באיפור קבוע, ושזירת ריסים. היא עברה כמה קורסים, נסעה לכמה ימים לתל-אביב, כדי ללמוד וקיבלה תעודות, וכבר ב-2018 היה לה עסק של איפור קבוע, ושזירת ריסים (חיבור ריסים מלאכותיים).

איפור קבוע הוא טכניקה קוסמטית של איפור המשתמשת בשיטות של קיעקוע – החדרת פיגמנט בעל צבע לעור באמצעות מחט. איפור קבוע עשוי להחזיק מעמד במשך שנים. התהליך מכונה גם דרמו-פיגמנטציה או מיקרו-פיגמנטציה. ויקיפדיה

לפני כשנה , ב2020, היא החלה לעבוד עם חברה שלה, בקיבוץ געתון. במקביל  למדה אסטרולוגיה, אסטרולוגיה היא האמונה הפסאודו-מדעית שקיים קשר בין מצבם של גרמי השמיים ובין מעשיהם ותכונותיהם של בני אדם. בפרט, מנסה האסטרולוגיה לחזות את העתיד לפי מיקומם של גרמי השמים. הגופים השמימיים העיקריים שמשמשים את האסטרולוגים בחיזוי הם השמש, הירח, כוכבי הלכת במערכת השמש, נקודת האופק ונקודת רום השמיים. ויקיפדיה. וכן למדה ותוכניות גנריות של מרכבה.

אימי עובדת באיפור קבוע, ושזירת ריסים כבר כמה שנים, ועכשיו היא לומדת איך להדריך אנשים, בשזירת ריסים ואיפור קבוע.

הזווית האישית

אליסה – החוויה הייתה נהדרת. היו קצת קשיים בדרך, אבל בסופו של דבר הסתדרנו. הכל בסופו של דבר, היה טוב, והמפגשים היו מעניינים.

מילון

אסטרולוגיה
אסטרולוגיה היא האמונה הפסאודו-מדעית שקיים קשר בין מצבם של גרמי השמיים ובין מעשיהם ותכונותיהם של בני אדם. בפרט, מנסה האסטרולוגיה לחזות את העתיד לפי מיקומם של גרמי השמים. ויקיפדיה

ציטוטים

” כמה שנים לאחר עלייתנו ארצה, אימי התחילה לעבוד בתחום הקוסמטיקה, היא התמחתה באיפור קבוע, ושזירת ריסים.“

הקשר הרב דורי