מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

שליחות באמצע החיים

תמונה שלנו כיום
בת חמש ביום העצמאות השני של המדינה.
שליחות למיאמי בעקבות עבודה של סבי.

שליחות למיאמי

ביום בהיר אחד הגיע סבא והודיע שהבוס שלו הציע לו שליחות למיאמי,והוא לא כל כך רצה לנסוע! אנו בני המשפחה (בתי, בני ואני) רצינו מאוד לנסוע, והוא התלבט מאוד אם לנסוע או לא. ואנחנו שכל כך רצינו, החלטנו להחרים אותו עד שיסכים ואכן הוא הסכים! שמחתנו הייתה רבה.

"מיאמי (באנגלית: Miami) היא עיר מרכזית בדרום-מזרחה של מדינת פלורידה שבארצות הברית. היא מושב מחוז מיאמי-דייד. מיאמי היא עיר עולם שבה חיים כ-433,000 איש. היא העיר הגדולה ביותר באזור המטרופוליטני של דרום פלורידה, שהוא האזור המטרופוליטני הגדול ביותר בדרומה של ארצות הברית עם אוכלוסייה של 5.5 מיליון איש. מיאמי והערים המקיפות אותה הן האזור העירוני החמישי בגודלו בכל ארצות הברית. ב-2005 העריך האו"ם שמיאמי היא המצבור העירוני הרביעי בגודלו בארצות הברית, וה-444 בעולם כולו. חשיבותה של מיאמי היא כמרכז תרבותי וכלכלי ולכן היא עיר עולם. מיאמי היא גם ביתו של אחד מהנמלים הגדולים ובעלי ההשפעה בארצות הברית, נמל מיאמי. הנמל נקרא לעתים גם "בירת השיט של העולם", ו"שער המשא של אמריקה"."

סבא נסע למיאמי לבחור לנו מקום מגורים ולבחור לילדים בתי ספר, גרניט (אמא של ניקה) לתיכון וכפיר לכיתה ו'. מקום המגורים שנבחר – אי קטן בתוך אגם. : Poinciana Island.

%d7%94%d7%a7%d7%a9%d7%a8-%d7%94%d7%a8%d7%91%d7%93%d7%95%d7%a8%d7%99

 

הכלבה צ'צ'ה

אחד הקשיים היה, איך לקחת את כלבת הבוקסר "צ'צ'ה". היה ברור לנו שהיא תבוא איתנו . בדרך לשדה התעופה עברנו דרך הווטרינר, שהזריק לה סם הרדמה, היא הוכנסה לכלוב , שהוכנס לתא המטען, יחד עם המזוודות וכך הגענו למיאמי וחיינו שם ארבע שנים מקסימות.

הזוית האישית

היינו רוצות להגיד שהיה כיף מאוד להשתתף בחוויה הזאת של תכנית הקשר הרב דורי ואנחנו מאחלות אחת לשנייה בריאות, ושתמיד נאמין בעצמנו.

מילון

Island
אי

ציטוטים

”"תאמינו בעצמכם"“

הקשר הרב דורי