מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבתא רוחמה יועצת השקעות בבנק

טליה נכדתי המתוקה
טליה נכדתי האהובה
כל הזמן שאפתי ללמוד

שמי רוחמה גור בת מרים ויוסף שער נולדתי בישראל בשנת 1949 שנה אחרי קום המדינה/
תמונה 1 
זוכרת אני את הלילות האפלים בתקופת מלחמת השחרור, הייתי אז ילדה קטנה .
גדלתי בנתניה למדתי בבי"הס תיכון בר -אילן 
תמונה 2
 
לצערי, לא סיימתי את לימודי בביה"ס התיכון. בכיתה י' יצאתי לעבוד, אולם לא הייתי שלמה עם עצמי והיה עצוב לי מאוד. הלכתי ללמוד בביה"ס אקסטרני בנתניה, אולם  התלמידים לא היו רציניים. זה היה בית ספר פרטי כמו שאמרתי. עזבתי והלכתי לעבוד בבנק לסחר חוץ בנתניה. הייתה אז תקופת מיתון  במשק ופיטרו אנשים ובתוכם גם אותי, לאחר מכן עבדתי בכל מיני עבודות.
בגיל 23 התחתנתי עם בעלי עזרא, שהוא מרחובות. עברתי לגור בעיר רחובות ושם חיפשתי עבודה. כעבור זמן קצר נכנסתי לעבודה בבנק לאומי ברחובות. שם הייתה לי אפשרות לקידום, כעבור חצי שנה קבלתי קביעות בעבודה. הייתי מסורה לעבודה ואהבתי את עבודתי מאוד. הלכתי למיני קורסים וכן השלמתי אחרי העבודה את תעודת הבגרות. כל הזמן שאפתי ללמוד. מודה אני לבעלי היקר שבזכותו הגעתי עד הלום. המשכתי ללמוד עד שהגעתי למעמד של יועצת השקעות בבנק. עבדתי בבנק 35 שנים. הזמן חלף מאוד מהר ממש כיום אחד. אהבו אותי המנהלים וקהל הלקוחות.
 
גידלתי את שלושת ילדי : ליאור, נטע, ועודד. ליאור מהנדס מערכות במל"מ ויש לו 3 ילדים. נטע אמא של טליה סולומון עובדת באסף הרופא במכון מב"ת ולה גם 3 ילדים, ביניהם תאומים בת ובן.
טליה היא התאומה, ואיתה אני משתתפת השנה בתכנית הקשר הרב דורי, השנה, תשע"ה.
 
 
תמונה 3

תמונה 4 תמונה 5

 
עודד הבן הצעיר עובד בבנק לאומי בתל אביב ויש לו 2 ילדים. אנו משפחה שמחה ומלוכדת. אוהבים את הילדים ואת הבריות. בצבא הגנה לישראל לא שרתתי ועד היום אני מצטערת על כך. הצהרתי שאני דתייה, לא היה אז שירות לאומי כמו היום. היום אני פנסיונית , נהנית מכל רגע אני ובעלי מטיילים בארץ ובחו"ל.
 תמונה 6
ורק שנהיה בריאים. 
 

מילון

אנה באחיבק
אני אוהבת אותך

ציטוטים

”אין הנחתום מעיד על עיסתו“

הקשר הרב דורי