מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

סבתא בסטיילינג

אני כיום עם בן זוגי
סבתי בילדותה כשהייתה בת 5
סיפור חיים של סבתי סימה אליעזר

שמי סימה אליעזר נולדתי בישראל.
 
כאשר גדלתי סיפרה לי אימי שבהיותה בחודש התשיעי להריונה, תקפו אותה  צירי לידה. היא לא הספיקה להגיע לבית החולים ואני החלקתי מבטנה בפתח הבית ושכנות שהיו בקרבת מקום באו לעזרתה ופינו אותנו לבית החולים.
 
נולדתי בשנת 1951 להורים שעלו ארצה ממרוקו ושוכנו במעברה בשכונת שער העלייה, בחיפה בשנת 1948.
היינו משפחה בת 8 נפשות ואני הייתי אמצעית ברשימה. אבי פלש לדירה וכאשר הייתי בת 13 העתקנו את מקום מגורינו לקריית שפירנצק בחיפה.
 
גדלתי במשפחה מסורתית והתמונה של ישיבה מסביב לשולחן בערב שבת עם קידוש מלווה אותי עד היום. אבי עבד  מיום שעלה ארצה עד שיצא לפנסיה בנמל חיפה ואימי הייתה עקרת בית. זכור לי שתמיד כאשר חזרתי הביתה חיכתה לי ארוחה חמה ואמא בנוכחות מלאה .
 
קשה לי היום לחשוב שילדים בגיל נכדי צריכים להגיע מבית הספר לבית ריק אני משתדלת אחת לשבוע לאסוף את הנכדים ולדאוג להם.
 
לאחר סיום בית ספר היסודי למדתי בבית ספר תיכון במגמת  פקידות והנהלת חשבונות וכבר בגיל 17 הרגשתי צורך לעבוד ולייצר הכנסה עבדתי כמנהלת חשבונות. בגיל 40 עשיתי הסבה לתחום ביטוח חיים ופנסיה .
בהיותי בגיל 39 התאלמנתי עקב מחלה של בעלי ונטל הכלכלה נפל עליי וזה לא היה פשוט.
כיום אני בזוגיות עם רפי שני,מזה 15 שנה. לאחר שפרשתי בעבודתי מחברת הביטוח נרשמתי ללימודי סטיילינג אישי וייעוץ תדמית. מבחינתי זה היה סוג של הגשמת חלום כי תמיד אהבתי את תחום האפנה והאסתטיקה תמיד ידעתי לחלק את זמני בין עבודה ,ילדים, נכדים, זוגיות וחברים וגם לטפח את ביתי ועצמי. עקב יכולת הארגון שלי הספקתי הכל .
 "דע מאין באת ולאן אתה הולך, ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון."
אני זוכרת את עצמי כילדה ביישנית ושקטה בקושי מוציאה הגה מהפה.תמיד כתלמידה  שקדתי על לימודי וזכיתי להגיע להישגים ,אין ספק שהביישנות גרמה לי להגיע להישגים טובים יותר ככול שגדלתי הייתה לי מודעות עצמית גבוהה ולמדתי להשתחרר ועבדתי על עצמי ונעשיתי הרבה יותר פתוחה ופחות ביישנית נכון להיום אני מוצאת עצמי לאחר השבת מקצוע ולא פעם  מדברת  בפני קהל לא קטן. במסגרת הסטיילינג האישי וייעוץ תדמית בו אני עוסקת כיום.

מילון

סטיילינג
סטיילינג מקצועי נותן כלים להתאים לכל מבנה גוף את הלבוש הנכון ביותר, כך שיחמיא לנתונים הטבעיים הטובים ויטשטש את אלו שפחות. כך שכל אישה, ולא משנה בת כמה היא או מה משקלה, יכולה להראות מליון דולר!

ציטוטים

”אין סוף של שינויים באורח החיים, כל העבר חדש בשבילי“

”"דע מאין באת ולאן אתה הולך, ולפני מי אתה עתיד ליתן דין וחשבון."“

הקשר הרב דורי