מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

חייו של סבא נחום אדמונד

עדי וסבא נחום
עדי ביום הולדתה
סבא נחום

נולדתי בעירק לפני 70 שנה. עלינו לארץ בשנת1951, בעלייה הגדולה.

בגיל 17 נסעתי עם נבחרת ישראל באתלטיקה קלה לאירופה במסגרת תחרויות עם המאמן עמיצור שפירא שנרצח על ידי מחבלים באולימפיאדת מינכן. בשנת 1970 זכיתי באליפות ישראל בריצת 10000 מטר. בשנת 1971 זכיתי בריצת מרתון מקום ראשון.

בשנת 1972 התחתנתי עם סבתא של שלך (עדי) ובשנת 1973 נולדה אימא שלך (בתי הראשונה ליאת) וכעבור חודש מאז שאימא שלך נולדה, נקראתי לשירות מילואים כי פרצה מלחמת יום כיפור. הייתי בשירות מילואים למשך חצי שנה. בשנת 1974 נולדה בתי השנייה, מיכל, בני הדור שלה בזמנו נקראו ילדי מלחמת יום הכיפורים.

בשנת 1975 נסענו לארצות הברית במסגרת העבודה שלי לתקופה בת חמש שנים. בשנת 1980 חזרנו מארצות הברית לישראל. בשנת 1982 נולדה בתי השלישית, היא דודתך, ענת והבת הקטנה שלי

בתאריך 17.01.2008, נולדת את עדי, נכדתי הרביעית מתוך שמונה נכדים, יפה, עדינה ומקסימה וכך נשארת עד היום. את שרה מקסים, יש לך קול יפה, את רוקדת מצוין, ומציירת כמו אימא שלך וסבתא רבתא שלה.

הזוית האישית

עדי:נהניתי מכל מפגש, אני שמחה לראות אותך במפגשים. כן אני שמחה שבחרתי להיות איתך בתכנית הקשר הרב דורי, ובמיוחד בזמן האיכות שיש לי, להכיר אותך יותר ולעשות איתך עבודות ופעילויות ולהכיר יותר טוב את ההיסטוריה המשפחתית על קצה המזלג.

סבא נחום: שמח ומאושר שבחרת בי לעשות איתך את התהליך שאנו עוברים בתכנית הקשר הרב דורי. נהניתי מכל מפגש ובמיוחד בזמן האיכות שזכיתי להכיר אותך יותר לעומק ולדעת שיש לי נכדה מיוחדת.

מילון

אולימפיאדת מינכן
אולימפיאדה זו זכורה כמשחקים בהם אירע פיגוע הטרור בו נרצחו אחד-עשר ספורטאים ישראלים. ב-5 בספטמבר

עמיצור שפירא
עמיצור שפירא (ה' בתמוז תרצ"ב 9 ביולי 1932 - כ"ז באלול תשל"ב 6 בספטמבר 1972) היה מאמן אתלטיקה וחבר משלחת ישראל באולימפיאדת מינכן (1972), מקורבנות טבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן שביצע ארגון הטרור "ספטמבר השחור". (ויקיפדיה)

ציטוטים

”חשוב לשמור על קשר משפחתי חם וטוב יושרה והגינות כלפי משפחתך וכל הסובבים אותך“

הקשר הרב דורי