מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אילן כפרי אחד

יקטרינה וסיליווה קזקווה
תמונה משפחתית מהאלבום של סבא
הכל קרה בכפר אחד...

שמי ביאטה סוקולוב, השתתפתי בתכנית הקשר הרב דורי ובחרתי להביא את סיפור משפחתי אותו שמעתי מסבא אולג סיומין – הסיפור מתחיל בשני הוריו: יקטרינה וסיליווה קזקווה וקנסטנטין סמיונוביץ סיומין, שנולדו בבזובוו.

"יקטרינה וסיליווה קזקווה נולדה בשנת 1919 בבזובוו ליד מוסקבה. היא הגיעה למוסקבה בשנת 1944 היא התחילה לעבוד כטכנאית עד 1946. בשנת 1945 התחתנה קטרינה עם קנסטנטין סמיונוביץ סיומין.

תמונה 1

קנסטנטין סמיונוביץ סיומין, נולד בשנת 1920 גם הוא נולד בבזובוב. הם נפגשו במוסקבה והתחתנו בכפר בזובוב. כל דייר הכפר היו בחתונה. יום למחתרת החתונה, הם נסעו לסבוסטופל לעבוד שם. הוא היה קצין חיל הים.

בשנת 1947 נולד בסבוסטופל, אולג קונסטנטינוביץ סיומין. אחר כך העבירו את קונסטנטין לאודסה ושם הם חיו כל ימי חייהם. אולג בנם היה מהנדס במקצועו ועבד בנמל. בשנת 1976 הוא התחתן עם אנה בוסיליווה בראורמנה. בשנת 1976 נולדה בתם דיאנה סיומין. היא התחתנה בשנת 2003 עם רוסלן לאונידוביץ סוקולוב.

בשנת 2004 אני נולדתי, ביאטה סוקולוב ובשנת 2009 נולדה אחותי, אבלינה סוקולוב. בזמן הזה שתי המשפחות גרות בבאר שבע בישראל.

 

מאלבום תמונת משפחה של סבא

תמונה 2

הזוית האישית

ביאטה סוקולוב, השתתפה בתכנית הקשר הרב דורי והיא מביאה את סיפור אילן משפחתה אותו שמעה מסבא אולג סיומין, סיפור אילן שהתחיל בכפר.

מילון

סבסטופול
סבסטופול היא עיר נמל על חוף הים השחור בחצי האי קרים. לפי מפקד אוכלוסין משנת 2016, מונה אוכלוסייתה 416 אלף איש. ביתו של "הצי הסובייטי של הים השחור" לשעבר ובסיס ימי של צי הים השחור של חיל הים הרוסי. המיקום הגאוגרפי המיוחד של העיר ותנאי הניווט שבאזור הפכו את נמלי העיר סבסטופול למרכז ימי חשוב. בשל עובדה זו עמדה העיר במרכז עימותים צבאיים רבים, ואחד החשובים שבהם מלחמת קרים.

ציטוטים

”הם נפגשו במוסקבה והתחתנו בכפר בזובוב. כל דייר הכפר היו בחתונה.“

הקשר הרב דורי