מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אהבתי למכוניות

המכונית הראשונה שלי
הורי ביוון
ילדותי חלפה עם אבי שתחביבו היה מכוניות ואני נדבקתי במחלה...
סיפורו של חפץ: אני בחרתי לספר על המכונית שלי
ילדותי חלפה עם אבא שהתחביב השוטף שלו היה מכוניות, כל שנה הוא החליף מכונית, סתם מתוך שיגעון, אני כבר מקטנות הכרתי את כל הדגמים ושמות של כל היצרנים שהמכוניות שלהם נעו בכבישי הארץ.
כנראה שהחיידק הזה לא עזב אותי והיה תקוע עמוק בי, לקראת יציאתי לפרישה החלטתי שאני חייב לעצמיי לעשות משהו בגימלאות ורכשתי מכונית פתוחה קטנה ומגניבה שנועדה לשיפוץ.
המכונית הראשונה שלי
 
תמונה 1

ממש ממש לפני הפרישה התחלתי לשפץ אותה  ומאד נהנתי. לאחר הפרישה רכשתי מכונית נוספת מחברה מאד ידועה ומפורסמת, שיפצתי אותה היא איתי כבר 17 שנים.

בסוף שנת 2012,  צצה הזדמנות לרכוש רכב נדיר ויוקרתי מאותה חברה ומאותו שנתון , שנת 1972  ואכן הרכב נרכש ומזה שנה וחצי אני משפץ אותה, עתה הוא נמצא אצל הפחח לשם פחחות וצבע

הרכב האחרון היה חלום נושן ורציתי לייבא אותו מגרמניה רק שעלות רכישתו שם הייתה יקרה ביותר ועל עלות הרכישה יש להוסיף את מיסיי היבוא כך שלא יכולתי לממש החלום. כאמור לפני שנה וחצי צצה ההזדמנות לרכוש רכב כזה בארץ במחיר הגיוני, זו הייתה הזדמנות חד פעמית ובתוך יום הרכב נרכש. כך שהחלום התממש והתגשם. זהו סיפורו של חפץ עליו בחרתי לספר במסגרת  השתתפותי בתכנית הקשר הרב דורי בבית הספר בן גוריון,  2014.

מילון

"הכול כתוב בשמיים"
כשאדם נמצא בתוך האירוע הקשה הוא מחפש נקודת הצלה ובד"כ הוא אומר הוי אלוהים איפה אתה בשעת צרה זו. ועל כך אני תמיד אומר ש"הכל משמיים"

ציטוטים

”" הכול כתוב בשמיים"“

הקשר הרב דורי