מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אהבה פנים רבות לה

הילה ואני כבר ביחד שנתיים
אני בבית התפוצות
אהבה לעולם

אהבה – המילה מאוד לא פשוטה, באופי של המילה של עצמה. יש המון היביטים  ותובנות בתוכה….יש אהבה למולדת. למשפחה. לטבע- חי צומח. דומם.

כרגע, בתאריך  22/2/2019 יש לי לבשר על הולדת התאומים בבית החולים ברמב"ם בחיפה לבני לאחר המתנה של שבע שנים…. זה סוג הרגשה חדשה ומחודשת בהיבט של אהבה – לראות בצורת האמנות של הטבע, הנולדים החדשים לעולם – כמה אושר ושמחה שאין לתאר במילים. מרגישה את עצמי מעופפת. יש לעכל וזה ברור שייקח הרבה זמן. יש עוד דברים בעולם שכדאי לשים לב אליהם: לדעת לתת ולהעניק, זה נותן סיפוק לכל הצדדים ונותן טעם של עוד. לעזור בדוגמה אישית לכל הסובבים להבין שיש הרבה בעולמנו יופי והדר פרט לאומללות וכיעור. תמיד להסתכל בחצי כוס המלאה. יש המון הדר ושמחה.

כששני חברים נפגשים לאחר המון שנים תמיד כיף להיזכר בכל הדברים שחווינו ביחד –ג ם בחגים וגם ביום-יומי. יש לי חברה בשם אניה. גדלנו ביחד בריגה, אחרי 20 שנה שלא התראינו נפגשנו בארץ לאחר מספר שנים של חיפושים אחד את השנייה. איזו שמחה הייתה לאחר מכן! ועד היום אנחנו בקשר מתמיד וזה ממש כיף: זה גם סוג של שמחה ואהבה. החברה הזו התחתנה וילדה שני בנים, וכשהגיעו לגיל 18 החליטו לעלות ארצה עם תנועת נוער ׳הסוכנות היהודית. הם התגייסו לצבא בארץ ושירתו שלוש שנים ביחד ולאחר מכן הביאו את הוריהם ארצה – וזה לא מובן מאליו. הם עזבו את מקום העבודה והמגורים הנוחים, הגיעו לארץ לא מוכרת וחדשה. להתחיל הכל מחדש, עם כל הקשיים הקשורים לעלייה. ורק אז הצלחנו להיפגש דרך מכר משותף, ומאז אנו בקשר.

זאת אומרת –אין לאבד את התקווה לעולם!

הזוית האישית

אסיה: העבודה עם התלמידה הביאה לי סיפוק רב.

הילה: העבודה עם אסיה לימדה אותי רבות על החיים.

מילון

אהבה גוונים לה
לאהבה משמעויות רבות

ציטוטים

”תמיד להסתכל על הכוס המלאה“

הקשר הרב דורי