מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אהבה על שני גלגלים

אני וסבתא בבית התפוצות
סבתי בת 16 בערך
סיפור האהבה של סבי וסבתי

כשסבתא עלתה לארץ מאיטליה היא למדה באולפן במשך 5 חודשים ואז התחילה לעבוד בתל אביב. היא שכרה דירה עם שתי שותפות אחת בשם גייל והשניה בשם לי. ערב אחד גייל נגשה אל סבתא ובקשה ממנה לבוא לעזור לה לארח שני ידידים שהגיעו לביקור במפתיע (לואי ובוב). סבתא שהיתה באמצע ספר מותח נחלצה לעזרתה של גייל ובאה לעזור לה אך ברגע שהרגישה ש"העיניינים תחת שליטה", חזרה בשמחה לספר שלה.

עברו כמה ימים וגייל, שותפתה של סבתא, התייבשה ואושפזה בבית חולים. סבתא הלכה לבקר אותה וכשחזרה לדירתה מצאה את בוב בחדרה. היא היתה בטוחה שהגיע כדי לבקר את גייל ומששמע מלי שסבתא הלכה לבקרה, המתין לה כדי לשמוע מה שלום גייל. לאחר שעודכן לגבי מצבה של גייל מסבתא הזמין אותה לסיבוב על האופנוע שלו. בסוף הערב סבתא כבר היתה מאוהבת בבוב!

לאחר שסבתא בדקה עם גייל אם זה בסדר מבחינתה שתפגש עם בוב היא ובוב יצאו יחד במשך כמה חודשים. בוב שחיפש עבודה קבל הזדמנות למשרה חדשה בעיר אילת. כך עבר להתגורר שם. בהזדמנות הראשונה הגיע לתל אביב להפגש עם סבתא ובהזדמנות אחרת נסעה סבתא לסופ"ש באילת. הם נסעו לים באופנוע של בוב ושם נתקלו במערבולת אוויר. (שמעולם לא ראו קודם וגם לא ראו אחרי) הם ראו אותה מתקרבת אליהם ואז בוב אמר שהם צריכים להכנס לים, להחזיק ידיים וכשהסופה מתקרבת לרדת מתחת למים. וכך היה. המערבולת עברה מעליהם מבלי שנפגעו.

כשיצאו מהמים אמר בוב לסבתא "עברנו את הסופה הזאת ביחד נוכל לעבור כל סופר שתבוא אלינו. התינשאי לי".

היום סבתא וסבא בוב נשואים באושר ועושר כבר 47 שנה!

 

 

 

הזוית האישית

נהניתי מאוד מן העבודה, גיליתי המון על סבא וסבתא והיה כיף להיפגש בבית ספר ולהצטלם איתם.

מילון

Nut meat
תחליף בשר

ציטוטים

”אבא של סבתא היה צמחוני וזה היה נדיר באותה תקופה.“

הקשר הרב דורי