מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אהבה ממבט ראשון

סבא יגאל וסבתא ורה - אהבה
הנכדות מאור ויהלי
הסיפור המרגש של סבתא וסבא

שמי ורה הורוביץ, נולדתי באיסטנבול, טורקיה בשנת 1957. עליתי למטורקיה לישראל בשנת 1978.
אני משתתפת השנה בתכנית הקשר הרב דורי יחד עם מאור זמר טוב. יחד במפגשים אני מספרת לו את סיפורי והוא עוזר לי לכתוב אותם. הפעם אני מספרת לו על אהבה ממבט ראשון שלי ושל סבא שלו.
 
אהבה ממבט ראשון
פגשתי את יגאל, זו הייתה אהבה ממבט ראשון. התחלנו לצאת. אחרי שבועיים התחלנו לצאת לטיולים בארץ. כבר אחרי חודש, יגאל השמיע לי מוזיקה של חתונה, את מארש החתונה. לא הבנתי מה הוא רוצה ממני.
 
שאלתי את דוד שלי "מה הוא רוצה?" אז הדוד שלי הסביר לי, שהוא השמיע לי את מארש החתונה, "זה סימן שהוא רוצה להתחתן איתך".
 
אני שמחתי וכמובן שהסכמתי. אמרתי לו שאני מסכימה וכמובן שהתחתנו. אנחנו חיים באושר ואושר עד עצם היום הזה.  בנינו משפחה נולדו לנו ילדים: אהובה, הבכורה נולדה בשנת 1979. לירון , זו אמא של מאור, נולדה בשנת 1980 ובן, שנולד בשנת 1985.
 
העשרה
מארש החתונה: "ארש החתונה הוא כינוי לקטע מוזיקלי אשר נהוג להשמיע באירועי חתונה, בשלב שבו נכנסים בני הזוג העומדים להינשא אל האולם לתשואות המוזמנים הממתינים להם, וצועדים ביחד או כאשר הם מלווים בשושבינים אל טקס הקידושין.
מארש החתונה נבחר בדרך כלל על ידי בני הזוג בהתאם למסר מסוים אשר אותו הם רוצים להעביר למוזמנים, טעמם האישי וגילם של בני הזוג, אופיו של הטקס (דתי או חילוני), והמסורת המקובלת בחוג החברתי שאליו הם משתייכים ."
תשע"ה

מילון

מרש החתונה
מארש החתונה הוא כינוי לקטע מוזיקלי אשר נהוג להשמיע באירועי חתונה, בשלב שבו נכנסים בני הזוג העומדים להינשא אל האולם לתשואות המוזמנים הממתינים להם, וצועדים ביחד או כאשר הם מלווים בשושבינים אל טקס הקידושין. מארש החתונה נבחר בדרך כלל על ידי בני הזוג בהתאם למסר מסוים אשר אותו הם רוצים להעביר למוזמנים, טעמם האישי וגילם של בני הזוג, אופיו של הטקס (דתי או חילוני), והמסורת המקובלת בחוג החברתי שאליו הם משתייכים .

nas?ls?n?z נְסוֹלְסוֹנוּז
מה נשמע?

ציטוטים

”היא הסבתא הכי טובה בעולם“

הקשר הרב דורי