מאגר סיפורי מורשת

אוצר אנושי מתוכנית הקשר הרב-דורי

אהבה ונישואין

אני ואבי ביום הולדתי ה-11
אבי ואמי ביום נישואיהם
סיפור הכרותם של הורי, קרן ויוסי אגמון

שמי אלמוג אגמון, בן ליוסי וקרן אגמון. אבי יוסי אגמון, נולד ב1972 בעיר חיפה.

אבי יוסי ואימי קרן, הכירו במהלך שירותם הצבאי בשנת 1991 ביחידת מודיעין 8200.

אימי ואבי התחילו לצאת יחד לאחר שנה בה היו ידידים,  כשסיימו את השירות הצבאי, נשארו חברים טובים. למרות המרחק שהיה ביניהם, הם היו מדברים במהלך השבוע ונפגשים בסופי השבוע. כשהסתיים הפרק הצבאי, כל אחד הלך לדרכו והמרחק, שהיה ביניהם הוביל לפרידה. רק לאחר שנה כשלאבי הייתה יום הולדת, אמי התקשרה אליו לברך אותו, זה היה הרגע בו הם חזרו לקשר.

שנה נוספת עברה, ואבי עבר לגור עם אמי בביתה של סבתי ברמת השרון. באחת השבתות החמימות הם יצאו לפיקניק בפארק הירקון, ובמהלך השיט אבי שלף טבעת והציע לאמי נישואים , היא ענתה "כן" והתרגשה מאוד לקראת החתונה.

כמה שנים לאחר שהתחתנו הם הביאו לעולם את שתי אחיותיי הגדולות ואותי. במהלך השנים אמי סבלה ממחלת הסרטן, ובשנת 2011 אמי נפטרה. אבי ואימי היו נשואים יותר מעשר שנים, אנחנו היינו עדיין ילדים קטנים כשאימי נפטרה.

ככל שהזמן עובר זה לא נהיה קל יותר, ומרגישים בחסרונה, אבל ברור שיש גם הרבה דברים משמחים להיזכר בהם, כמו כל מיני סיפורים מצחיקים, ודברים מהעבר, שקשורים באימא..

כיום אני אבא שלי ושתי האחיות שלי גרים בנוף הגליל, אחותי הגדולה בצבא, האחות האמצעית בתיכון ואני עליתי לחטיבת הביניים.

הזוית האישית

אלמוג – נהנתי לעשות את העבודה ולתחקר את אבי על נישואיו עם אמי, היה חשוב לי  לשמוע וללמוד דברים חדשים .

מילון

יחידת מודיעין 8200
יחידה 8200 היא יחידת האיסוף המרכזית של אגף המודיעין. היחידה פועלת במימד הסייבר לתכליות מגוונות לטובת השגת עליונות מודיעינית לכל דרג במערכת הביטחון הישראלית, מהדרג הלוחם ועד לדרג המדיני.(ויקיפדיה)

ציטוטים

”במהלך השיט אבי שלף טבעת והציע לאמי נישואים , היא ענתה כן והתרגשה מאוד לקראת החתונה.“

הקשר הרב דורי